Pomyłka sprzedawcy - kto ponosi koszty zwrotu towaru.
Opcje
- Subskrybuj kanał RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wersja do wydruku
- Zgłoś nieodpowiednie treści
12-04-2010 23:10
Witam.
Kupiłem ze sklepu Ebay.com u pewnego sprzedawcy nowy przedmiot za kwotę około 40$ wraz z przesyłką.
Kiedy odebrałem przesyłkę okazało się że dostałem nie to co zamawiałem. Napisałem przez ebay do sprzedawcy i nie otrzymałem odpowiedzi. Założyłem więc spór przez paypal - sprzedawca odezwał się niemal od razu pytając mnie czy mogę odesłać przedmiot. Przedmiot został odesłany a koszt wysyłki do stanów wyniósł 81 zł (ok 27$)
Czy jest szansa odzyskania kosztów zwrotu towaru ?
I ew. w jaki sposób się o nią ubiegać ?
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Subskrybuj kanał RSS
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
19-04-2010
20:02
Oczywiście u Ciebie jest zgoła inna sytuacja ale genaralizowałem nie biorąc Twojego przypadku jako przykład 🙂 gdyż zazwyczaj zwroty jeśli występują są z winy kupującego a tu ewidentnie sprzedawca się pomylił ( ludzka rzecz ) I jeśli sprzedawca zgodził się pokryć koszt zwrotu to masz fart i widocznie zależy mu na dobrej reputacji 🙂 pomylił się więc poczuł się także do naprawy swojej pomyłki. Tak czy owak słono za to zapłaci hehe
0
Podziękowań