Pomyłka sprzedawcy - kto ponosi koszty zwrotu towaru.

Witam. Kupiłem ze sklepu Ebay.com u pewnego sprzedawcy nowy przedmiot za kwotę około 40$ wraz z przesyłką. Kiedy odebrałem przesyłkę okazało się że dostałem nie to co zamawiałem. Napisałem przez ebay do sprzedawcy i nie otrzymałem odpowiedzi. Założyłem więc spór przez paypal - sprzedawca odezwał się niemal od razu pytając mnie czy mogę odesłać przedmiot. Przedmiot został odesłany a koszt wysyłki do stanów wyniósł 81 zł (ok 27$) Czy jest szansa odzyskania kosztów zwrotu towaru ? I ew. w jaki sposób się o nią ubiegać ?
Pokaż cały temat
waszmarket_pl
Użytkownik
Oczywiście u Ciebie jest zgoła inna sytuacja ale genaralizowałem nie biorąc Twojego przypadku jako przykład 🙂 gdyż zazwyczaj zwroty jeśli występują są z winy kupującego a tu ewidentnie sprzedawca się pomylił ( ludzka rzecz ) I jeśli sprzedawca zgodził się pokryć koszt zwrotu to masz fart i widocznie zależy mu na dobrej reputacji 🙂 pomylił się więc poczuł się także do naprawy swojej pomyłki. Tak czy owak słono za to zapłaci hehe
Zadaj pytanie innym użytkownikom eBay
Posty z największą liczbą podziękowań