Pomyłka sprzedawcy - kto ponosi koszty zwrotu towaru.

Witam. Kupiłem ze sklepu Ebay.com u pewnego sprzedawcy nowy przedmiot za kwotę około 40$ wraz z przesyłką. Kiedy odebrałem przesyłkę okazało się że dostałem nie to co zamawiałem. Napisałem przez ebay do sprzedawcy i nie otrzymałem odpowiedzi. Założyłem więc spór przez paypal - sprzedawca odezwał się niemal od razu pytając mnie czy mogę odesłać przedmiot. Przedmiot został odesłany a koszt wysyłki do stanów wyniósł 81 zł (ok 27$) Czy jest szansa odzyskania kosztów zwrotu towaru ? I ew. w jaki sposób się o nią ubiegać ?
Pokaż cały temat
waszmarket_pl
Użytkownik
Witaj a wiec raczej nie masz szans na odzyskanie kwoty poniesionej na wysyłkę za odesłany przedmiot, o ile sprzedający na swojej stronie z licytowanym (sprzedawanym) przedmiotem nie oświadczył inaczej, tam jest taka zakładka polityka zwrotów i sprzedający oznajmia czy przyjmuje zwroty a jesli tak to w jakim okresie czasu i na jakich zasadach, ale jeśli przyjmuje to na pewno zwrot odbywa się na koszt kupującego aby ostudzić zapał co nie których lekko roztrzepanych kupujących takich co to mu się odwidzi przedmiot i chce go po porostu zwrócić. Czasami warto policzyć koszt zanim podejmie się jakiekolwiek działanie. Jesteś klasycznym przykładem "Polak mądry po szkodzie" czy warto było...dla tych pozostałych 13 dolarów? I obym się mylił ale jeśli kupujący odeśle Ci pieniądze zapłacisz PAY PAL prowizję za otrzymanie kwoty 🙂 tak więc zostanie jeszcze mniej, odpowiedz sobie sam...
Zadaj pytanie innym użytkownikom eBay
Posty z największą liczbą podziękowań