Paypal - spór rozszerzony / zwrot gotówki
Opcje
- Subskrybuj kanał RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wersja do wydruku
- Zgłoś nieodpowiednie treści
18-11-2009 15:54
Witam,
założyłam spór 1 listopada, na drugi dzień już rozszerzyłam opcję, do tej pory nie otrzymałam żadnej odpowiedzi ze strony serwisu Pay Pal, cały czas badana jest sprawa, taki jest status, wydaje mi sie że troszkę już długo trwa to.
Czy mam szansę odzyskać pieniądze??
Przedmiot który otrzymałam jest uszkodzony mechanizm, a drugi ma wadę produkcyjną. Nic nie było o tym wspomniane, towar był wystawiony jako Nowy. Sprzedający kazał mi zwrócić towar, ale nie zaznaczył że pokryje koszty, dlatego podniosłam rangę, gdyż nie będę ponosiła żadnych kosztów, to on wysłał mi wadliwy towar.
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Subskrybuj kanał RSS
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
02-12-2009
15:13
Dopiero dostałam odpowiedz. Tak zwane muszę udzielić więcej informacji, ale nie za bardzo rozumiem. Mam odpowiedzieć na to pytanie:
I nie bardo rozumiem o co tu chodzi, jestem kupująca ok, ale dostałam towar wadliwy co to ma z tym w wspólnego? Co najlepiej zaznaczyć żeby mieć szanse na zwrot gotówki?
O TO TE PYTANIE:
Przekaż informacje z systemu monitorowania
Proces składania reklamacji przez kupującego
Podaj informacje o tej wysyłce.
*Mogę podać informacje z systemu monitorowania przesyłek online.
*Mogę przesłać przez Internet lub faksem dokumentację stanowiącą dowód wysyłki.
*Towar został wysłany do kupującego, lecz nie mam możliwości przekazania informacji z systemu monitorowania. Zdaję sobie sprawę, że od sprzedającego zależy przekazanie potwierdzenia odebrania towaru i że jeżeli sprzedający nie potwierdzi odebrania towaru, nie będzie mi się należeć zwrot pieniędzy.
0
Podziękowań