Paypal - spór rozszerzony / zwrot gotówki
Opcje
- Subskrybuj kanał RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wersja do wydruku
- Zgłoś nieodpowiednie treści
18-11-2009 15:54
Witam,
założyłam spór 1 listopada, na drugi dzień już rozszerzyłam opcję, do tej pory nie otrzymałam żadnej odpowiedzi ze strony serwisu Pay Pal, cały czas badana jest sprawa, taki jest status, wydaje mi sie że troszkę już długo trwa to.
Czy mam szansę odzyskać pieniądze??
Przedmiot który otrzymałam jest uszkodzony mechanizm, a drugi ma wadę produkcyjną. Nic nie było o tym wspomniane, towar był wystawiony jako Nowy. Sprzedający kazał mi zwrócić towar, ale nie zaznaczył że pokryje koszty, dlatego podniosłam rangę, gdyż nie będę ponosiła żadnych kosztów, to on wysłał mi wadliwy towar.
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Subskrybuj kanał RSS
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
19-11-2009
15:12
Wiem ile dni trwa, do 31.
Dawno już powinni odpowiedzieć, zawsze trwało do około 10 dni.
mam szanse na odzyskanie pieniędzy?
0
Podziękowań