PayPay Nieuczciwy sprzedający
Opcje
- Subskrybuj kanał RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wersja do wydruku
- Zgłoś nieodpowiednie treści
15-06-2010 15:59
Witam.
Otworzyłem spór na PayPal o nie dostarczenie przedmiotu ... dziś otrzymałem przedmiot, ale okazało się że jest on kompletnie zniszczony(połamany), uważam że sprzedający z rozmysłem wysłał mi go w takim właśnie stanie, wskazywał by na to stan opakowania, który jest idealny...
Wystawiłem sprzedającemu negatywną opinię i Przekształciłem spór w roszczenie no i właśnie nie wiem czy dobrze zrobiłem... spór otwierałem jako nie otrzymany przedmiot, a teraz chciał bym zmienić to podstawę roszczenia na przedmiot niezgodny z opisem ...
Nie wiem czy mogę to pozostawić w takim stanie jak jest czy może powinienem coś zmienić ?? Proszę o info
Zaakceptowane rozwiązania (0)
Odpowiedzi (2)
Odpowiedzi (2)
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Subskrybuj kanał RSS
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
16-06-2010
15:48
jeśli otrzymałeś przedmiot przesyłką nie rejestrowaną czyli bez R, to PP i tak do tego nie dojdzie, zostaw tak jak jest i nic nie zmieniaj.
0
Podziękowań
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Subskrybuj kanał RSS
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
16-06-2010
00:57
zostaw roszczenie otwarte i czekaj na dcecyzje - jesli zamkniesz to nie pozwola ci otworzyc nowego. Mozna otworzyc tylko jedno roszczenie na kazdej aukcji (udaj ze jescze nie otrzymales a zglos to w korespondencji w okienku roszczenia pozniej)
0
Podziękowań