PayPal i wysłka

Witam Kupiłem u gościa z USA ibooka. Wysłałem do niego emaila o określenie kosztów całkowitych wysyłki. Rozumiem że będę mógł zapłacić za ibooka+koszty wysyłki przez paypal. Inna sprawa że gostek nie odpowiada chwilowo na żadne emiale jeszcze czekam. Netruner

Zaakceptowane rozwiązania (0)

Odpowiedzi (10)

Odpowiedzi (10)

lukweg
Użytkownik
podaj numery aukcji
joasia.aaa
Użytkownik
Witam.Przepraszam,że się wcinam, ale z podobnym pytaniem, a widzę ,że tu jasno i konkretnie. Jestem jeszcze bardziej zielona i do tego nie mam karty. Potrzebuję kupić trzy przedmioty z USA i potrzebuję pomocy. Dwa sa na kup teraz u tego samego sprzedawcy, a ja jestem nowa. Nie znam kosztów wysyłki.Aukcja dziś. Czy ktoś by mi pomógł?Pozdrawiam.
Nio to ja tez doczytałem wysłałem od soboty 5 e-maili nic. Sprawdziłem w tej ich poczcie i faktycznie 19$ kosztuje do polski wysyłka. No zobaczymy czy w topiłem 120$
lukweg
Użytkownik
wysylac wysyla ale prosi o kontakt w celu ustalenia kosztow przesylki do PL
No to się kuna pospieszyłem i zapłaciłem przez PayPal już :(. Numer przedmiotu: 280109780483
Czy pisze na aukcji ze wysyla za granice? czy moze ze tylko w US? Podaj numer aukcji jak mozesz. Nie plac nic dopoki nie uzyskasz deklaracji od niego ceny za wysylke do Polski. Moze poczekaj jeszcze troche...
Ok wysłałem do niego emaila narazie czekam. Jednak w po za kączeniu aukcji dostałem takie coś ############## Cena sprzedaży: US $100,96 Ilość: 1 Suma częściowa: US $100,96 Wysyłka i obsługa: US Postal Service Parcel Post: US $19,95 Local Delivery/Pickup: US $7,00 Ubezpieczenie: US $3,45 (wymagane) Podatek od sprzedaży: (brak) ############## Czy mam rozumieć że 19,95$ to jest koszt wysyłki do polski ? Jeżeli tak to czemu na koncie PayPal widać że mam zapłacić tylko 100,96$ ?
lukweg
Użytkownik