Nieotrzymanie zamówionych przedmiotów.

Witam! Mam pytanie czy co zrobić w wypadku nieotrzymania zamówionych i zapłaconych przedmiotów.Sprzedający w miły i sympatyczny sposób odpowiedział że wysłał przedmioty,zwyczajną niezarejestrowaną przesyłką,więc może to być wina Poczty.Czy w takim wypadku należy pożegnać się z przesyłką?

Zaakceptowane rozwiązania (0)

Odpowiedzi (2)

Odpowiedzi (2)

Po 4 tygodniach od daty nadania, domagaj się złożenia reklamacji przez sprzedającego . W ciągu 90 dni otrzyma on rozpatrzenie reklamacji, a TY zwrot kasy 🙂
Tak się jednak, może zdarzyć, że nie otrzymasz przedmiotu Jeśli płaciłeś PayPal to otwierasz spór po 10 dniach. Dlatego jeśli kupujesz w UK a chcesz rejestrowaną to zawsze pytaj przed zakupem o Royal Mail Internatonial Signed For
Zadaj pytanie innym użytkownikom eBay
Posty z największą liczbą podziękowań