Kupujący chce zwrotu pieniędzy, a ja zwrotów nie przyjmuję

Witam serdecznie Pozwólcie, że opiszę swój problem. Sprzedałem monetę osobie z Korei, z wysyłką wszystko było oczywiście ok. Problem jednak sprzedający znalazł w braku drewnianej szkatuły, która jak twierdzi w Korei jest zawsze z monetą. Uważam, że wcale nie mam obowiązku sprzedawać mu tej monety ze szkatułą, gdy nie podałem jej w opisie aukcji. Sprzedający otworzył spór i oczekuje ode mnie zwrotu pieniędzy i pokrycia kosztów odesłania. Wiem, że mógłbym to zaakceptować, ale czy jest wyjście żeby Ebay przyznał mi rację? Boję się również, że wcale tej monety nie dostanę, albo zostanie odesłana podróbka. Napisałem do obsługi, ale dostałem chyba typową wiadomość automatyczną... Ani to pomocne, ani nic nie daje nowego w sporze, bo mój problem jest akurat niecodzienny.

Zaakceptowane rozwiązania (0)

Odpowiedzi (1)

Odpowiedzi (1)

rozumiem ze kupujacy otworzyl sprawe o przedmiot niezgodny z opisem. wiecej o sprawach: http://pages.ebay.pl/help/buy/resolving-problems.html#resolve Jesli w opisie nie bylo nie o szkatulce, to nie masz obowiazku niczego dosylac. Nie wiem, jak wyglada proces rozwiazywania takich spraw, ale na jakims etapie chyba kupujacy powinien musiec udowodnic, ze w opisie bylo cos, czego nie dostal lub w jaki sposob przedmiot jest niezgodny z opisem. To teoria, a ze proces jest automatyczny to moze sie okazac, ze skonczy sie na Twoja niekorzysc i jeszcze dostaniesz negatywa, jesli kupujacy nie wystawil jeszcze opiii, lun neutralny komentarz. Na to, czy masz szanse ebay raczej Ci nie odpowie, bo proces jest automatyczny i nieprzystosowany do wszystkich mozliwych scenariuszy... Chyba musisz sam zdecydowac, co bardziej sie oplaca, czekac na efekt sporu lub pogodzic sie ze strata i tym, ze to oszust.
Zadaj pytanie innym użytkownikom eBay
Posty z największą liczbą podziękowań