Z negatywami radziłbym ostrożnie, bo może się okazać, że prostą konsekwencją będzie otrzymanie w zamian również negatywnego komentarza i zamknięcie sprawy, a tym samym możliwości odzyskania chociaż części pieniędzy.
Z drugiej strony, wśród komentarzy Twojego sprzedającego znalazłem coś takiego:
>> BEWARE – I was charged 10 times the insurance rate found on UPS website Kupujący: naitcherboi ( 160) 04-04-2008 16:43
Odpowiedź od użytkownika sunshineelec (04-04-2008 17:09):
Simple misunderstanding. Happy to clarify matter for you. Call us anytime.Thanks
Komentarz uzupełniający od użytkownika naitcherboi (04-04-2008 17:29):
Marc cleared up issues all is good.
Ocena wycofana za obopólną zgodą <<
Jak widać sprzedający, przynajmniej niekiedy, reaguje. Ale powiedzmy sobie otwarcie, że Twoja pozycja jest dużo słabsza, bo nie masz jeszcze żadnych komentarzy, więc może uznać, że nie musi się przejmować, tylko odpowie na komentarz, że wszystko było w opisie aukcji, etc. Ale to może jest jakaś droga - po przyjściu paczki sprawdź przede wszystkim, czy faktycznie otrzymałeś gwarancję "europejską" - jeśli nie ma takiego dokumentu, reklamuj. (Możesz też zadzwonić do polskiego oddziału Nikona z pytaniem o koszty takiej gwarancji.) Sprawdź na stronie spedytora koszty ubezpieczenia przesyłek. Jeśli będą niższe (a zapewne będą), napisz do sprzedawcy, że zawyżył cenę przesyłki, co jest niezgodne z zasadami ebaya. Jeśli nie będzie reagować na maile, możesz złozyć skargę na ebayu i wystawić negatywa. Co prawda chłopcy najwyraźniej wolą kontakt telefoniczny, po którym nie pozostaje żaden ślad, ale pisz maile. Później możesz zadzwonić i powiedzieć, że nie otrzymałeś odpowiedzi na swoją korespondencję i zgłaszasz sprawę do ebaya, ale ważne jest, abys miał dowód, że przedstawiałeś mu sprawę, na co nie reagował.