Brak kokntaktu ze sprzedawcą

dwernik
Użytkownik
1.Po wygraniu aukcji (300071216287) usilowałem skontaktować sie ze sprzedawcą (chciałem zapłacić przelewem). Mimo kilku wysłanych maili nie dostałem odpowiedzi. 2.Jak w takiej sytuacji wystawić negatywną opinię sprzedającemu? System nie przyjmuje opinii przed dokonaniem płatności! A może się mylę? W kazdym razie próby wystawienia opinii nie powiodły się. Dlaczego?

Zaakceptowane rozwiązania (0)

Odpowiedzi (2)

Odpowiedzi (2)

krupimac
Użytkownik
Komentarz możesz wystawić w dowolnym momencie.
forumyabe
Użytkownik
Witam, poczekaj jeszcze troche, wyslij jeszcze raz wiadomosc do sprzedawcy (prosi o to w aukcji). Byc moze musial nagle wyjechac albo nie ma dostepu do internetu. Od razu po kilku dniach nie wystawiaj pochopnie negatywnej opinii.
Zadaj pytanie innym użytkownikom eBay