BRAK INFORMACJI OD SPRZEDAJąCEGO KOSZTOW WYSYLKI

WYLICYTOWALEM PRZEDMIOTY ,KUPUJACY NIE PODAL INFORMACJI NA TEMAT KOSZTOW WYSYLKI.POMIMO KILKU PYTAN DO CHWILI OBECNEJ NIA OTRZYMALEM ODPOWIEDZI.OCZYWISCIE DO TEJ PORY NIE ZAPLACILEM ZA PRZEDMIOTY. TAKA SYTUACJA NARAZA MNIE NA OPINIE NEGATYWNE.PROSZE O POMOC.

Zaakceptowane rozwiązania (0)

Odpowiedzi (6)

Odpowiedzi (6)

chinese honest website http://www.elertrade.com he is my old customer,and he will give you a satisfied answer.
rob-wal
Użytkownik
Mialem taką samą sytuację. Dopiero gdy zadzwoniłem do USA, facet przysłał mi invoice czyli fakture z zadaniem zaplaty. Byly tam ujete wszystkie koszty razem z przesylka i ubezpieczniem.
Oczywiście poprosiłem kilkakrotnie o podanie kosztów całkowitych i nie uzyskałem do tej pory odpowiedzi.pozdrawiam
Poproś o podanie kosztów całkowitych
Oczywiście jest problem,sprzedający preferuje płatnośc pay-pal ,sprzedający nie podał kosztów wysyłki a system prosi mnie o podanie kosztów wysyłki i obsługi.Gdybym nawet chciał wysłać wylicytowaną kwotę system mnie blokuje. proszę o pomoc.pozdrawiam wszystkich którzy mają podobne problemy
forumyabe
Użytkownik
twoi sprzedawcy preferuja PayPal, w czym jeszcze problem?
Zadaj pytanie innym użytkownikom eBay
Posty z największą liczbą podziękowań