Aktualizacja/edycja numerów telefonów w profilu nie działa poprawnie!

techkmt
Użytkownik
W profilu użytkownika są dwa pola do wpisywania numeru telefonu, jednego podstawowego, drugiego dodatkowego, komórkowego. Jeśli podstawowy podamy stacjonarny a dodatkowy komórkowy to będąc poza domem, po kilku dniach, nie zalogujemy się już do eBay bo system ze względów bezpieczeństwa zablokuje nam konto i będziemy musieli je odblokować za pomocą PINu podanego przez automat który do nas oddzwoni po tym jak rozpoczniemy całą procedurę odblokowywania. To jednak nie zadziała gdyż system oddzwoni tylko na pierwszy numer (a nas przecież nie ma w domu) a na dodatkowy już próbować nie będzie. Po co zatem pole do wpisywania dodatkowego numeru telefonu?! Druga sprawa - jeśli już wpiszemy pierwszy i drugi nr telefonu, NIE MA MOŻLIWOŚCI skasowania któregokolwiek z nich, MUSI być tam coś wpisane. Wpisanie więc dwóch tych samych numerów, przy próbie uzyskania kodu PIN do odblokowania konta, zobaczymy informację, że nasz nr jest używany przez zbyt dużą ilość kont (sic!), w rezultacie PINu nie uzyskamy. Na koniec nadmienię iż temat taki był już poruszany i nie jestem pierwszą osobą która ma ten problem. Póki co, aby się zalogować (także na forum), muszę uruchomić procedurę odblokowania konta po czym przejść na stronę aktualizacji danych w profilu i zapisać zmiany (nie zmieniając danych w polach), po przeniesieniu na główną stronę jestem już zalogowany. Strasznie to irytujące (żeby nie powiedzieć dosadniej) a eBay, mimo zgłaszania problemu nic z tym nie robi...

Zaakceptowane rozwiązania (0)

Odpowiedzi (6)

Odpowiedzi (6)

zglos to do Ebay, do obslugi technicznej. Tutaj to jest forum uzytkownikow i rzadko ktos z pracownikow Ebay tu zaglada.
ja mialem nieco inna sytuacje, chcialem cos wystawic po dluzszej przerwie na sprzedaz i wyskoczyla mi prosba o weryfikacje i na tej stronie mialem opcje oddzwonienia z kodem lub przeslania kodu pin na maila - Twoja sytuacja byla chyba nieco inna i moze w takim przypadku nie ma tej opcji kodu pin na maila....
techkmt
Użytkownik
Dobra. Pod latarnią najciemniej 😉 Jak widać, nie do Pomocy trzeba się udać a na inne podforum...
techkmt
Użytkownik
Jeszcze jedno. Gdzie dokładnie należy zgłaszać problemy/błędy strony eBay? Może ja zgłaszałem problem w złym miejscu (pomoc -> kontakt z nami -> moje konto)?
techkmt
Użytkownik
Wybaczcie, że tak późno odpowiadam. Stamps222 - zgłaszałem dwukrotnie. Jedyne co dostałem to odpowiedź "podaj swoje dane a my ci odblokujemy konto". Na moje pytanie "po co wam moje dane skoro wysyłam wiadomość PO zalogowaniu się na MOJE konto w sposób opisany wyżej, usłyszałem znów tą samą zdartą płytę "podaj swoje dane...". Grochem o ścianę, krótko mówiąc :( Pogues2005 - w którym miejscu jest taka opcja? BTW po napisaniu pierwszego posta (czyli po założeniu wątku) i kliknięciu "wyślij wiadomość" wywaliło mi jakiś błąd (niestety nie pamiętam już jaki) i byłem przekonany, że wątek się nie pojawił a nie miałem już siły pisać wszystkiego ponownie. Widać jednak się pojawił.
jesli dobrze kojarze to jest jeszcze opcja przeslania pin na adres emailowy - ostatnio tak mialem a ze nie ma telefonu to pprosilem o maila i po problemie...
Zadaj pytanie innym użytkownikom eBay