Kolaga dyrektor: pomocnyandrzej w jednym z postów na forum napisał /może Ci pomoże/:
Na początku warto spróbować rozwiązać ten problem przez skontaktowanie się ze sprzedającym. Jeśli transakcja nie zostanie sfinalizowana za pomocą poczty e-mail, można zażądać informacji kontaktowych sprzedającego i zadzwonić do niego w celu sprawdzenia, czy istnieje możliwość polubownego rozwiązania problemu. Firma eBay zachęca do otwartej i uczciwej rozmowy. Wierzymy, że szczera rozmowa umożliwia wyjaśnienie większości nieporozumień. Aby zażądać informacji kontaktowych partnera handlowego wykonaj następujące kroki:
1. Przejdź do witryny
www.ebay.com.
2. Kliknij łącze „Advanced Search” w prawym górnym rogu dowolnej strony witryny eBay.
3. W kolumnie „Search” po lewej stronie kliknij łącze „Find Contact Information”.
4. W polu "Enter User ID of member" wpisz nazwę użytkownika, którego danych kontaktowych żądasz. W polu poniżej numer aukcji/przedmiotu, następnie kliknij "Search". Pojawi się monit z prośbą o zalogowanie.