anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kradzież 357 EUR w biualych rękawiczkach

Wysłałem do polskiego eby w niedzielę przez formularz odwołanie od transakcji jednak nie dostałem odpowiedzi. Może jakiś moderator to przeczyta i odpowie. Poczekam do jutra.

Napisałem oczywiście o pomoc bo z Włochami dogadac się nie da. Napisałem przed momentem do niemieckiego ebay bo tam był sprzedany przedmiot zobaczymy czy  niemiecki ebay jest tak samo skłonny do odpowiedzi i w jaki sposób. Podaję wszystkie dane.

 

Poradżcie co z tym zrobić zanim zapytam prawnika lub zgłosze do prokuratury. Nie odpuszczę. A może przegrałem z góry ?

 

Witam. Piszę do polskiego oddziału ebay w sprawie #5116357207  niesłusznego zwrócenia użytkownikowi  357 EUR za zakup butów New Balance. Dokonano zakupu 9.10.2016 w niedzielę. Wysłaliśmy buty we wtorek 11.10.2016. Paczka została wysłana priorytetem numer nadania CP195211708PL. Kupujący otworzył 18.10 2016 sprawę z powodu nie otrzymania przedmiotu. Przedmiot został dostarczony do kupującego 19.10.2016 co można zobaczyć na śledzeniu przesyłki. http://emonitoring.poczta-polska.pl/?numer=CP195211708PL Cały czas byłem w kontakcie ale kupujący nie odpowiadał mimo otrzymania przesyłki. Wysyłałem informacje do jego wglądu i administracji ebay. Mimo moich starań ebay zwrócił bardzo dużą sumę kupującemu 357 EUR  a buty też straciliśmy. Zostałem jako firma okradziony i pokrzywdzony przez ebay. Zamknięto sprawę z powodu niestety odpowiedź w języku włoskim
Ciao
Dopo aver esaminato la controversia, abbiamo deciso di emettere un rimborso completo a favore dell'acquirente.
Il codice della spedizione che hai fornito indica che l'oggetto e stato consegnato a un indirizzo diverso da quello fornito nei dettagli dell'ordine. Per essere protetto dal rischio di perdere una controversia, sei tenuto a effettuare la spedizione solo all'indirizzo presente nella pagina dei dettagli dell'ordine di eBay o nella pagina dei dettagli della transazione di PayPal.
E stato emesso un rimborso di EUR 357,00 il 6 nov 2016 a favore dell'acquirente. Il rimborso copre il prezzo di acquisto e le spese di spedizione originali.
Questo importo verra detratto dal tuo metodo di pagamento associato al tuo account.
Buty zostały wysłane na prawidłowy adres podany na PayPal przesyłka została dostarczona a my nie mamy butów ani 357 EUR.
Mamy zeskanowaną całą dokumentację transakcji. Żądamy od ebay zwrotu pełnej kwoty 357 EUR gdyż wywiązaliśmy się z transakcji. Nie rozumiemy dlaczego tak się stało i jeżeli nie odda ebay naszych pieniędzy skontaktujemy się z prawnikiem i z główny odziałem ebay. To jest niedopuszczalne. Prosimy o interwencję i natychmiastowy zwrot.

 

Pozdrawiam serdecznie wszystkich co mają jeszcze nerwy i jaja handlowac na ebay.

Grzegorz

 

 

 

 

Wiadomość 1 z 41
ostatnia odpowiedź
3 ZAAKCEPTOWANYCH ROZWIĄZAŃ ()

Zaakceptowane rozwiązania

Kradzież 357 EUR w biualych rękawiczkach

ponizej adres. ale ogolnie na ebay srzedawcy sa okradani az miło.

 

eBay Europe S.à r.l.

22-24, Boulevard Royal

L-2449 Luksemburg

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Wiadomość 4 z 41
ostatnia odpowiedź

Kradzież 357 EUR w biualych rękawiczkach

Trzeba przyznać, że przyznanie pełni zwrotu kasy w sporze o niedoręczanie w ciągu 10 dni od zakupu w transakcji międzynarodowej, to już tutaj ebay bije sam siebie. Z tego co ci Włosi piszą, to niby poszło na zły adres i to jest podstawa do przyznania zwrotu kasy. Z trankingu będą mieli tylko miasto -

http://new.17track.net/en/track?nums=CP195211708PL

Jeżeli gość z adresu na ebay i paypal mieszka gdzieś indziej niż Alessandria, to sprawa przegrana, ale jeżeli tam mieszka, to ja nie wiem na jakiej podstawie wycwanił on kasę od ebay?

 

Ostatecznie jak poczta zawaliła to możesz jeszcze od nich domagać się odszkodowania.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Wiadomość 10 z 41
ostatnia odpowiedź

Kradzież 357 EUR w biualych rękawiczkach

trzeba do nich dzwonich,w tej chwili nie wiedzę innej opcji

 

odnośnie botów,już wstawiłem taki wątek,coś się porobiło takiego że nawet zaszokowało starych wyjadaczy,odpowiadają nam już automaty a nie żywi ludzie

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Wiadomość 11 z 41
ostatnia odpowiedź
40 ODPOW. 40

Kradzież 357 EUR w biualych rękawiczkach

ażebys ty wiedział na ile mnie ebay wydymał.... ehhh

Mozesz tez sprobowac napisac reklamacje do centrali w Luksemburgu podobno czasami to pomoga.

W jednym przypadku cos mi tam pomogli ale i tak niewiele

 

Ogolnie to cały ebay to jeden wielki przekret - tylko dla sprzedawców o mocnych nerwach liczacych sie z mozliwoscią utraty sporej kasy.

Wiadomość 2 z 41
ostatnia odpowiedź

Kradzież 357 EUR w biualych rękawiczkach

Podaj jakiś namiar do centali jak możesz. Dziś dostałem odpowiedź kupę bzdur w języku włoskim. Nie mogli odpisać w języku angielskim albo pół biedy w niemieckim ale dla hecy elaborat dostałem po włosku. Stek bzdur. Strach wystawiać drogie ciekawe unikatowe rzeczy. Nie wiem co robić głupi jestem. Został prawnik i prokutratura. Nie odpuszczę. Niech to będzie trwało wieki ale nie pozwolę się okraść. Nic nie zrobiłem nie zgodnego z regulaminem ebay.

Nie wolno tak traktować uczciwego sprzedawcy płacących grube tysiące złotych prowizji. Jak ktoś z Was ma jakiś pomysł jak mi pomóc to piszcie. Bo to może spotać każdego z Was.

 

Wiadomość 3 z 41
ostatnia odpowiedź

Kradzież 357 EUR w biualych rękawiczkach

ponizej adres. ale ogolnie na ebay srzedawcy sa okradani az miło.

 

eBay Europe S.à r.l.

22-24, Boulevard Royal

L-2449 Luksemburg

Wiadomość 4 z 41
ostatnia odpowiedź

Kradzież 357 EUR w biualych rękawiczkach

Dziękuję za adres. Jeszcze przed momentem napisałem do ebay.it. Wiecie, że administracja ebay.it odpowiada polskiemu sprzedawcy w języku włoskim. Czy tam siedzą ludzie co nie pomyslą, że język włoski choć ładny melodyjny to nie za bardzo znany. Ciężko to przeczytać.

Wiadomość 5 z 41
ostatnia odpowiedź

Kradzież 357 EUR w biualych rękawiczkach

sprawa jest do wygrania,masz jednak szczęście że nie otworzył ci return request z powodu niezgodności z opisem bo wtedy nie byłoby żadnych szans na odzyskanie pieniędzy

Wiadomość 6 z 41
ostatnia odpowiedź

Kradzież 357 EUR w biualych rękawiczkach

Nie wiem ręce mi opadają. Wczoraj napisałem do ebay.it  w języku angielskim czekam na odpowiedź.

Od ebay.it dostałem coś takiego. Psu w dupę wszystko po włosku jakby nie mogli w języku angielskim. Znalazłem coś tam i odpowiedziałem kolejny raz czekam na odpowiedź. Liczę na Waszą pomoc bo dziś ja jutro ktoś z Was zostanie oszukany.

 

Gentile Grzegorz,
grazie di averci contattato, io sono Alma e lieta di assisterti.

 Comprendo perfettamente la tua preoccupazione, ma dalle verifiche effettuate vedo che per l'oggetto nr. 262661276746 la richiesta per Oggetto non ricevuto e' stata chiusa a favore dell'acquirente.
Comunque, puoi tranquillamente presentare un appello contro la decisione presa entro 30 giorni dalla data della chiusura della richiesta.
Per presentare appello contro la decisione della controversia, segui la procedura descritta di seguito:

1.Vai allo Spazio soluzioni

2.Seleziona Vedi i dettagli della controversia

3.Segui le istruzioni sulla schermata per presentare appello contro la decisione della controversia

Ricorda che puoi fare appello solo contro le controversie chiuse a tuo sfavore. Non puoi invece fare appello contro una controversia che è ancora aperta o che è stata chiusa a tuo favore.

Se una decisione viene annullata, eBay ti rimborserà eventuali somme che hai già rimborsato all'acquirente. Tieni presente che le tariffe d'inserzione e le altre tariffe non verranno rimborsate.


Ti ringrazio per la gentile collaborazione.

Cordiali saluti,

 

Alma N.

 

Servizio Clienti di eBay

Wiadomość 7 z 41
ostatnia odpowiedź

Kradzież 357 EUR w biualych rękawiczkach

jeszcze jedna kwestia,jak sprzedałeś na ebay.de to problem rozwiąże tylko DE,chyba że się mylę bo zmienieją co chwile zasady

Wiadomość 8 z 41
ostatnia odpowiedź

Kradzież 357 EUR w biualych rękawiczkach

Przeprzepraszam, że zwracam się do Ciebie na Ty ale tu chyba mi wybaczysz.

Napisałem do ebay.e chyba ten język znam bardzo dobrze tak przynajmniej mi się wydaje.  Dostałem takiego bota. Przeciez mozna się załamć

Odpowiedź na górze moje wypociny na dole.

Przecieżś wszystko wyjasniłem. Masz jakiś pomysł jak walczyć z nimi ? Tu chodzi o zasady o to, że nie słusznie zostałem okradziony. Jęzeli to błąd pracownika ebay niech się przyznają jak nie to niech wyjasnią.

 

RE: Ich kann keine Artikel mehr einstellen SR# 1-92297981654


Hallo Herr XYZ,

 

vielen Dank für Ihre Rückmeldung zu Ihrem Käuferschutzfall für den Artikel New Balance M585BB x Ball & Buck "Sporting Gentleman"  US 8.5 -12 / Nummer: 262661276746.

 

Wenn Sie mit unserer Entscheidung nicht einverstanden sind, können Sie innerhalb von 45 Kalendertagen nach der Fallentscheidung Einspruch einlegen.

 

So gehen Sie vor:

 

  1. Gehe Sie bitte auf die Seite Probleme klärenhttp://resolutioncenter.ebay.de/
  2. Suchen Sie den geschlossenen Fall und klicken Sie dort Weitere Details
  3. Klicken Sie in dem Infofenster zur Fallentscheidung rechts unten auf den blauen Text Einspruch einlegen
  4. Nennen Sie den Grund ihres Einspruchs und klicken Sie auf Einspruch senden

 

Ihre Zufriedenheit liegt uns am Herzen. Bei weiteren Fragen nutzen Sie bitte unseren kostenlosen Rückruf-Service:

ocsnext.ebay.de/ocs/cusr?query=2855&domain=CSmail&from=eBP_callback 

Wir sind täglich von 8:00 bis 22:00 Uhr für Sie da.

 

Ich freue mich, wenn ich Ihnen mit diesen Informationen weiterhelfen konnte und wünsche Ihnen einen schönen Tag.

 

Mit freundlichen Grüßen

 

Sascha Abel

eBay-Kundenservice





From: <biuro@foxfashion.pl>
Sent: 08.11.2016 19:39:30
To:
CC:
Subject: Ich kann keine Artikel mehr einstellen


Geben Sie Ihre Fragen oder Bedenken ein
Guten Tag, ich schreibe an Ihre ebay-Filiale wegen des Streitfalls #5116357207 – dem Benutzer gaetanceraol_0 wurden 357 EUR für den Einkauf der Schuhe New Balance zurückgegeben. Der Kauf war am 9.10.2016. Das Paket wurde am 11.10.2016. als Priorität gesendet – Die Sendungsnummer: CP195211708PL. Der Käufer hat den Streitfall am 18.10 2016 eröffnet, er hat behauptet, die Ware nicht bekommen zu haben. Die Ware wurde an dem Käufer am 19.10.2016 geliefert, was man im Internet http://emonitoring.poczta-polska.pl/?numer=CP195211708PL sehen kann. Ich war ständig im Kontakt mit dem Käufer, aber er nahm keinen Kontakt auf, obwohl er die Sendung abgeholt hat. Ich habe alle diese Informationen an ebay Verwaltung gesendet, aber die ganze Summe (357 EUR!) wurde ihm zurückgegeben und die Schuhe haben wir auch verloren! Ich wurde einfach bestohlen, der Fall wurde geschlossen! Unten eine Antwort auf Italienisch:

Ciao Grzegorz,
Dopo aver esaminato la controversia, abbiamo deciso di emettere un rimborso completo a favore dell'acquirente.
Il codice della spedizione che hai fornito indica che l'oggetto e stato consegnato a un indirizzo diverso da quello fornito nei dettagli dell'ordine. Per essere protetto dal rischio di perdere una controversia, sei tenuto a effettuare la spedizione solo all'indirizzo presente nella pagina dei dettagli dell'ordine di eBay o nella pagina dei dettagli della transazione di PayPal.
E stato emesso un rimborso di EUR 357,00 il 6 nov 2016 a favore dell'acquirente. Il rimborso copre il prezzo di acquisto e le spese di spedizione originali.
Questo importo verra detratto dal tuo metodo di pagamento associato al tuo account.

Die Schuhe wurden an die richtige Sie PayPal Adresse gesendet, geliefert und das Geld wurde zurückgegeben! Es ist absolut unvorstellbar! Wir haben die ganze Dokumentation gescannt. Wir fordern, dass uns die 357 EUR zurückgegeben wird, denn wir haben alles gemäß Bedingungen gemacht. Wir verstehen das nicht und wenn wir die ganze Summe nicht zurückbekommen , werden wir uns an unseren Anwalt und sowie ebay Zentrale wenden. Ich bitte Sie um Ihre schnelle Reaktion.

Falls ich diese E-Mail nicht an sie richtige Abteilung gesendet habe, dann bitte ich Sie, sie weiterzuleiten

Mit freundlichen Grüßen
FOXFASHION
Grzegorz
biuro@foxfashion.pl

 

 

Wiadomość 9 z 41
ostatnia odpowiedź

Kradzież 357 EUR w biualych rękawiczkach

Trzeba przyznać, że przyznanie pełni zwrotu kasy w sporze o niedoręczanie w ciągu 10 dni od zakupu w transakcji międzynarodowej, to już tutaj ebay bije sam siebie. Z tego co ci Włosi piszą, to niby poszło na zły adres i to jest podstawa do przyznania zwrotu kasy. Z trankingu będą mieli tylko miasto -

http://new.17track.net/en/track?nums=CP195211708PL

Jeżeli gość z adresu na ebay i paypal mieszka gdzieś indziej niż Alessandria, to sprawa przegrana, ale jeżeli tam mieszka, to ja nie wiem na jakiej podstawie wycwanił on kasę od ebay?

 

Ostatecznie jak poczta zawaliła to możesz jeszcze od nich domagać się odszkodowania.

Wiadomość 10 z 41
ostatnia odpowiedź