anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nowe standardy obsługi klienta/ liczba tranzakcji

Witam,

 

Jak pewnie już wiecie ebay od 20 sierpnia wprowadza nowe standardy obsługi klienta. Można miec max 5 % problemów w stosunku do wszystkich tranzakcji, czy moze mi ktos powiedziec czy jezeli jeden sprzedawca kupi w ciagu tyg np 10 różnych przedmiotów w moim sklepie to bedzie to 10 tranzakcji które będą mi dodane do wszystkich tranzakcji czy może bedzie to traktowane jako 1 tranzakcja poniewaz jest jeden kupujący ?Jezeli chodzi o komentarze to wiem ze bedzie to traktowane jako jeden ale chodzi mi o tranzakcje na podstawie których póżniej bedzie obliczany procentowy stosunek problemów.

 

Przyznam szczerze ze nie łapie sie w tych nowych stadardach i potrzebuje podbic jakoś sprzedaż zeby miec powyżej 400 tranzakcji wciagu 3 miesiecy, macie jakies pomysły ?

 

Pozdrawiam

Wiadomość 1 z 33
ostatnia odpowiedź
32 ODPOW. 32

Nowe standardy obsługi klienta/ liczba tranzakcji

Zobaczysz ilu sprzedających poleci przez te durne standardy. eBay strzela sobie samobuja takie moje zdanie.

Wiadomość 2 z 33
ostatnia odpowiedź

Nowe standardy obsługi klienta/ liczba tranzakcji

No właśnie ja już można powiedzieć że poleciałem tylko dlatego że wcześniej jak kupujący nie czytał opisu na aukcji, a bezmyślnie kupował to najpierw mu oddawałem wpłatę, a potem wysyłałem prośbę o anulowanie transakcji zaznaczając opcję "Inna przyczyna" i wszystko dokładnie mu opisałem gdzie zrobił błąd. System ebay przy nowym sposobie oceniania traktuje taki sposób anulowania transakcji tak jak bym wybrał opcję przedmiot wyprzedany lub sprzedany komuś innemu czyli w ogóle nie rozróżnia co zostało wybrane, a skoro została zwrócona wpłata to juz znaczy że jest to moja wina.  Więc w zasadzie ja mogę sobie dać spokój z sprzedażą pomimo tyle lat starań żeby utrzymać status najlepszego sprzedawcy.

Wiadomość 3 z 33
ostatnia odpowiedź

Nowe standardy obsługi klienta/ liczba tranzakcji

zawsze możesz zrobić 400 tranzakcji w ciągu 3 miesięcy i bedą brali stosunek problemów tylko z 3 miesięcy 🙂 u mnie jest podobnie, na aukcji pisze dużą trzcionką czas dostawy 3 tygodnie a klient otwiera sprawę po 10 dniach że nie otrzymał towau, i że niby jak mam tu prowadzić profesjonalną sprzedaż ? 🙂

Wiadomość 4 z 33
ostatnia odpowiedź

Nowe standardy obsługi klienta/ liczba tranzakcji

Jest to wyjście tylko że te 400 transakcji to chyba muszą być z określonego kraju, czyli przy ebay.co.uk muszą kupić osoby z Wielkej Brytanii lub Irlandii i z tych krajów suma transakcji powinna być 400

Wiadomość 5 z 33
ostatnia odpowiedź

Nowe standardy obsługi klienta/ liczba tranzakcji

Nie da się spełnić standardów przy sprzedaży za granicę,to nie jest realne przy nowych zasadach.Debili nigdy nie brakowało,będą wam otwierać spory,dawać niskie oceny,neutrale które dawniej się nie liczyły do statystyk.

Wiadomość 6 z 33
ostatnia odpowiedź

Nowe standardy obsługi klienta/ liczba tranzakcji

wydaje mi sie ze 80 % sprzedającch za granice nie spełnia ich debilnych standardów, jak kolega powzej powiedzial zawsze znajdzie sie jakis **bleep** co otworzy sprawe i nawet nie wie jakie to konsekwencje rodzi dla sprzedawcy. 

Swoja droga ebay powoli chyba zdaje sobie sprawe ze te nowe standardy zmniejsza im zyski z prowizji, i to znacznie. Na dzien 20 sierpnia mialem ok 9 % prblemów wiec daleko mi bylo do ich standardów ale ze sprzedawałem dużo i generowałem mieisecznie ok 1000 eur samej prowizji to cudownie objeli mnie jakas pseudo "ochrona"

 

"Objęliśmy Cię specjalną ochroną, aby utrzymać Twój status „Przekracza standardy” w programie w programie globalnym, ponieważ na Twój wskaźnik problemów wpłynęły nowe rodzaje problemów, które wystąpiły, zanim w marcu ogłosiliśmy zmiany w naszych standardach dla sprzedawców. Oznacza to, że choć na podstawie bieżącego wskaźnika problemów nie spełniasz standardów obsługi dla sprzedawców przekraczających standardy, w tym okresie oceny zapewnimy Ci ochronę przed skutkami niezapewnienia określonego poziomu obsługi."

 

nie wiem czy sie smiac czy plakac 🙂 

 

P.S.

tak z ciekawosci jaki macie % "problemów" ?

Wiadomość 7 z 33
ostatnia odpowiedź

Nowe standardy obsługi klienta/ liczba tranzakcji

Nie zwracaj uwagi na %,nie spełnisz normy bo to niemożliwe.Niskie oceny za czas dostawy liczą się jako "problem" Zdarzyło się że dostałem negatywa za czas dostawy 7 dni roboczych do USA.To powinno Ci uzmysłowić z czym się zderzamy.Od  innego dostałem negatywa bo myślał że jestem chińczykiem który sprzedał mu wadliwy rower elektryczny.

Wiadomość 8 z 33
ostatnia odpowiedź

Nowe standardy obsługi klienta/ liczba tranzakcji

Mnie też objeli tą ochroną ale to chyba tylko miesiąc.

Nie wiem czy oni nie robili analizy co się stanie jak wejdą nowe standardy, przecież jest to logiczne że jak sprzedawcom spadnie drastycznie sprzedaż  to zarobek dla ebay też drastycznie spadnie więc sami sobie kopią dołki, ciekawe kiedy to załapią.

Wiadomość 9 z 33
ostatnia odpowiedź

Nowe standardy obsługi klienta/ liczba tranzakcji

nie wiem czy dobrze zatrybilem ale klient kupil towar za 400€ i nie zaplacil 7 dni, wystapilem o zwrot prowizji bo nie zaplacil KLIENT za towar. Jakie jest moje wielkie zdziwienie kiedy teraz widze ze mam 1% problematycznych tansakji i przez to nie spelniam jakichs tam standardow nie czytalem nawet dalej bo mi ciesnienie skacze jak o tym mysle. KLIENT nie placi a ja mam przypisane problematyczne transakcje i przez to mi spadaja wskazniki CHORE to malo powiedziane.

Wiadomość 10 z 33
ostatnia odpowiedź