anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący zakłada spór a po otrzymaniu przesyłki nie chce go zamknąć

Witam,

jak można zamknąć spór jeśli kupujący sam tego nie zrobi ?

Kupująca z Niemiec założyła mi spór o to że nie otrzymała przesyłki. Moim zdaniem już to było nieprawdopodbne - bo wyszło na to że priorytet w Polsce "szedł" dwa dni a w Niemczech aż 7 ale to już mniejsza z tym.

Teraz w mailu kupująca przyznała że otrzymała przesyłkę ale sporu nie zamyka, nie uczyniła tego także na moja prośbę.

Jak można zamknąć taki spór - czy np. wystarczy podanie numeru referencyjnego maila, w którym kupująca przyznała, że otrzymała kompletną przesyłkę ?

Osoby zorientowane proszę o podpowiedź.

Z góry dziękuję.

Wiadomość 1 z 4
ostatnia odpowiedź
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Zaakceptowane rozwiązania

Dot.: Kupujący zakłada spór a po otrzymaniu przesyłki nie chce go zamknąć

Domyslam sie ze nie masz numeru do sledzenia przesylki zatem podaj numer email i zacytuj jego tresc.

 

Procedura jest taka: jesli osoba ktora otworzyla spor nie eskaluje go do roszczenia do okreslonego terminu to spor automatycznie zostanie zamkniety. Zatem nic nie musisz teraz zrobic. Czekaj az spor zostanie zamkniety ale gdyby kupujaca eskalowala do roszczenia  (w co watpie bo i na jakiej podstawie) to wowczas bedziesz sie bronic jej emailem.

**************************************

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Wiadomość 2 z 4
ostatnia odpowiedź
3 ODPOW. 3

Dot.: Kupujący zakłada spór a po otrzymaniu przesyłki nie chce go zamknąć

Domyslam sie ze nie masz numeru do sledzenia przesylki zatem podaj numer email i zacytuj jego tresc.

 

Procedura jest taka: jesli osoba ktora otworzyla spor nie eskaluje go do roszczenia do okreslonego terminu to spor automatycznie zostanie zamkniety. Zatem nic nie musisz teraz zrobic. Czekaj az spor zostanie zamkniety ale gdyby kupujaca eskalowala do roszczenia  (w co watpie bo i na jakiej podstawie) to wowczas bedziesz sie bronic jej emailem.

**************************************
Wiadomość 2 z 4
ostatnia odpowiedź

Dot.: Kupujący zakłada spór a po otrzymaniu przesyłki nie chce go zamknąć

Dziękuję.

Na szczęście kupująca sama po pewnym czasie zamknęła spór.

Wiadomość 3 z 4
ostatnia odpowiedź

Dot.: Kupujący zakłada spór a po otrzymaniu przesyłki nie chce go zamknąć

moglibyście mi podpowedzieć jak zamyka się spór od strony kupującego? Które to zakładki..? Korzystam z ebay.uk a angielskiego aż tak dobrz nie znam i gubię się trochę w tym gdzie czego szukać. Wiem tylko że spór otworzyłam i wówczas widziałam gdzieś taką opcję, że mogę wycofać spór. Sprawa się rozwiązała pozytywnie a ja nie wiem jak to zakończyć.. Nie chcę by sprzedawca się niepotrzebnie denerwował tak jak autor wątku.

Wiadomość 4 z 4
ostatnia odpowiedź