anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak amerykus-azjata okradł na braku śledzenia w systemie poczty

Cała sprawa zaczęła się w październiku 2015.

Kupił dwa elementy . Po dwóch tygodniach otworzył sprawę ,że nie dostał paczki więc postanowiliśmy wysłać kolejną tym razem global expressem żeby się nie zgubiło. Dotarła.

Otworzyliśmy jednocześnie reklamacje na poczcie . Czas rozpatrzenia trwa 3 miesiące co jest CHORE moim zdaniem. Tak już niestety z tym komunistycznym molochem jest. 

Dzisiaj dostaliśmy oficjalną odpowiedź od USPS i Poczty Polskiej ,że przesyłka została dostarczona więc amerykus, kutafon zafajdany zrobił nas w bambuko. Czas reklamacji na ebay u to 45dni a aukcja jest w systmie przez 90 dni, potem znika i nie jesteśmy w stanie otworzyć mu sprawy. Gdyby system reklamacji poczty działał szybciej to byśmy byli w stanie zareagować. Ma ktoś może pomysł co zrobić ? 

 

znalazłem jeszcze coś takiego . Może tam napisać jak mejle nie podziałają ?

http://pages.ebay.com/help/community/frs-claimform.html

Wiadomość 1 z 5
ostatnia odpowiedź
4 ODPOW. 4

Dot.: Jak amerykus-azjata okradł na braku śledzenia w systemie poczty


Jesteś w czarnej dziurze bo ebay polski Ci nie pomoże bo tam zero kompetencji. Pamiętam na ebay jedyne prawo ma kupujący..sprzedający jest na samym końcu łańcucha pokarmowego. 


Wiadomość 2 z 5
ostatnia odpowiedź

Dot.: Jak amerykus-azjata okradł na braku śledzenia w systemie poczty

Zadzwoniłem jeszcze do paypala i kazali mi opisać sytuację i wysłać na 

 

skarga-odpowiedz@paypal.pl 

 

Generalnie też tak myśle ,że jestem w czarnej d*pie ale zawsze się łudze... Paypal też pewnie nic nie pomoże.

 

W ostateczności można zrobić jeszcze jeden myk. Kupić najtańszą jego rzecz z nowego konta ebay i szantażować,że dostanie negatywa jak nie odda pieniędzy.

 

Będę nekął tego oszusta mejlami. Szkoda tylko ,że mu opinie już wystawiłem...

 

 

Wiadomość 3 z 5
ostatnia odpowiedź

Dot.: Jak amerykus-azjata okradł na braku śledzenia w systemie poczty

Rozsadna strategia to otwarcie reklamacji na poczcie tak wczesnie jak mozna. Jesli poczta udzieli zwrotu a przesylka dotrze to starata poczty z powodu opieszalosci. Juz tak mialem.

 

Sprzedawca nie moze wystawic negatywa kupujacemu wiec daj sobie spokoj z tym kupujacym.  Szkoda czasu i energii.

Wiadomość 4 z 5
ostatnia odpowiedź

Dot.: Jak amerykus-azjata okradł na braku śledzenia w systemie poczty

reklamacja na poczcie nic nie daje jeśli jest brak trackingu,odpowiedź z poczty mało kiedy przychodzi po 3 miesiącach.W dodatku jeśli oddział PL wykręca się że to nie ich sprawa to ebay.com nie respektuje oficjalnego pisma urzędowego jakim jest odpowiedź na reklamację .

Wiadomość 5 z 5
ostatnia odpowiedź