anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący 100 % Pozytywni ?

Witam.


Kto w końcu pójdzie po rozum do głowy i coś zmieni w wystawianiu komentarzy dla kupujących ????


Ostatnio plaga na Ebay : kupowanie i nie płacenie!Przy tym kompletny brak kontaktu,pełna ignorancja ! W 99 % dotyczy to klientów  z zagranicy ! I co ? dostajesz ewidentny zwrot prowizji ,a gość dalej jest idealny na 100 % pozytywny ? Jak ja, jako sprzedawca nie zapłacę prowizji ,to mi blokują konto. A jeśli serwis nie sciąga prowizji z winy kupującego, to jego konto dalej działa. Jaki komentarz mam mu wystawić ? No jaki ? Top Buyer ?


Kiedy to się wreczcie skończy ?  Powinno być jak na Discogs,zwrot prowizji = negatywny komentarz z automatu !


czekam na opinie w tej sprawie.


Darek

Wiadomość 1 z 2
ostatnia odpowiedź
1 ODPOWIEDŹ 1

Też mnie to mierzi i to strasznie.

I dotyczy to również mieszkańców Polski.



Panna z zerem komentarzy kupuje u mnie przedmiot, po czym za minutę dostaję wiadomość, że rezygnuje z kupna.



Wysyłam prośbę o anulowanie transakcji, która pozostaje bez odpowiedzi. Kompletny ignor, no to hop, zwrot prowizji i wystawienie przedmiotu ponownie.



Tracę na to tydzień i chętnie bym takiej komentarz wystawił, bo zakupy to nie zabawa i nie można uwalać innym aukcji, jak nie chcemy kupić, nie kupujemy - i już.



Polityka serwisu jest dla mnie kompletnie niezrozumiała. Ktoś może sobie wystawiać negatywy "bo tak", a ja jako strona sprzedająca mam związane ręce.



Przy profilu powinno figurować moim zdaniem "Nie zapłacił za zakupiony przedmiot X razy" albo/i "Otrzymał X ostrzeżeń za nieregulowanie należności po zakupie" i negatyw z automatu też nie byłby złym wyjściem.



Ale pewnie nic z tym badziewiem nie zrobią, bo owieczki się przecież strzyże a nie zarzyna.

Wiadomość 2 z 2
ostatnia odpowiedź