anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Po ilu komentarzach "intelektualiści" z PayPal przestają blokować

przychodzące płatności ?


Nie dość że zatrudniani są tam ludzie bez elementarnej znajomości prawa i w ogóle czasami myślę, że bez elementarnej znajomości logiki, to jeszcze cały czas szarogęszą się naszymi pieniędzmi. Ja uważam, że PayPal.pl zatrudniła pracowników, którzy wszystko zrobią aby przypochlebić się swoim pracodawcom i zrobią wszystko aby wykazać się swoimi "osiągnięciami" - ergo - gnębić Polaków - bo my uchodzimy za element złodziejski, a chronić wszystkich innych. Ja już raz poniosłam stratę - w wyniku chamskiego działania kontrahentki z Francji oraz głupoty pracowników paypal.pl (mam nadzieję że to tylko głupota a nie celowe działanie).


Czy ktoś odważny, nie bojaźliwy - jest w stanie mi powiedzieć, kiedy ci "intelektualiści" przestaną mi blokować przychodzące płatności ?


Z poważaniem


Hedwiga001


Wiadomość 1 z 4
ostatnia odpowiedź
3 ODPOW. 3

Po ilu komentarzach "intelektualiści" z PayPal przestają blokować

beda blokowac caly czas jesli wplata bedzie budzila podejrzenie z jakigos powodu (za wysoka, z aktywnego przestepczo obecnie rejonu, wyrywkowo jesli karta itp) nie jest to tyle zalezne od ciebie co od twojej klienteli aczkolwiek im wiekszy bedziesz miala staz i im mniej nieudanych trransakcji tym blokad bedzie mniej.

**************************************
Wiadomość 2 z 4
ostatnia odpowiedź

Po ilu komentarzach "intelektualiści" z PayPal przestają blokować

raz blokują 40 zł. z Włoch lub Niemiec, innym razem "puszczą" 200 zł. z Turcji. Problem głównie leży właśnie w braku reguł i zasad wg jakich stosowane są blokady. Mam wrażenie, że muszą wyrobić pewin limit blokad i tak sobie je włączają jak chcą. Jeszcze obraźliwe tłumaczenia - że to w celu zabezpieczenia bezpieczeństwa transakcji - jakiego bezpieczeństwa ? Raz mi tak zablokowano płatność kobiety z Francji, wysłałam przesyłkę na drugi dzień po otrzymaniu przelewu, kobieta w mailu do transakcji podała adres wysyłki do Korei. Po 21 dniach blokadę zdjęto by ją powrócić po kilku dniach - bo Francuzeczka zgłosiła brak przesyłki. Sprawę "analizowano" i wyjaśniano tak długo, że w rezultacie aukcja "spadła" z mojej listy na eBayu - więc nie mogłam zgłosić tej kontrahentki jako nierzetelnej. Straciłam i pieniądze i cenną książkę a jakiś ważny człowiek z PayPal - jak stracił już pomysły jak mnie spławić, to ostatecznie napisał iż wysłałam pod zły adres (bo powinnam wysłać do Francji) i nic go nie obchodziło, że taki adres podała kontrahentka. Na tym ma polegać owe bezpieczeństwo transakcji gwarantowane przez PayPal ?!  To ja mam w "głębokim poważaniu" takie bezpieczeństwo. Sprawę zgłosiłam do UOKiK i czekam na odpowiedź. Bo to nie może być tak, aby polscy nadgorliwi pracownicy PayPal faworyzowali cudzoziemców kosztem nas.


Z tego co wiem takich spraw jest więcej, znalazłam w necie forum pokrzywdzonych przez tę firmę, mało pochlebne opinie są o nich także na forum bankowym - wszystko jeśli chodzi o PayPal.pl. Innym razem gdy miałam problem, to po uzyskaniu kilku zdawkowych "gotowców" odpowiedzi, napisałam do PayPal.de - tam "od ręki" uzyskałam rzeczowe i kompetentne wyjaśnienia. To Niemcy mogą a "nasi" nie ? To kto tam jest zatrudniony ?

Wiadomość 3 z 4
ostatnia odpowiedź

Po ilu komentarzach "intelektualiści" z PayPal przestają blokować

co do blokowania platnosci to nie podejrzewam, aby byly one wykonywane przez jakichkolwiek pracownikow kogokolwiek


 


raczej nie wyobrazam sobie kilku czy nawet kilkunastu osob sleczacych nad komputerem, sledzacych wszystkie wykonywane przez uzytkownilkow platnosci paypal i raz po raz naciskajacych jakis magiczny klawisz na klawiaturze blokujacy owe platnosci, bo takich transkacji musi byc setki jesli nie wiecej


 


prawdopodobnie steruja tym jakies programy skonfigurowane aby wychwytywac 'podejrzane' platnosci spelnaijace jakies tam kryteria i to o te kryteria tutaj raczej chodzi

Wiadomość 4 z 4
ostatnia odpowiedź