WIADOMOSĆ do customers help pl :
" TAK CUSTOMERS HELP ZEZWALA NA WYSTAWIANIE UZYTKOWNIKOM KOMENTARZY NEGATYWNYCH, W PRZYPADKU DOSTANIA POPRAWNEJ CZESCI BEZ ZADNYCH KONSEKWENCJI "
"SPRZEDAWCA NIE POSIADA ZADNEJ OCHRONY" mozna dostac negatwna opinie za zgodność z własnymi zasadami aukcji oraz wysyłanie dobrych przedmiotów a customers help nie zrobi z tymi sprawami NIC
NIE UZASADNIONE OTWARCIE SPRAWY I W NIEJ WINA KLIENTA CZY TEZ CAŁKOWITY BRAK WINY SPRZEDAJĄCEGO JEST PROBLEMEM SPRZEDAWCY !!
Zmiany zasad chroniacych sprzedawców zostały całkowicie zniesione przez co te absurdalne sytuacje wychodzą , wszystko to uderza w nas bez możliwości jakiejkolwiek obrony !
Najgorszy nonsens jest taki własnie ze wysyłamy dobre przedmioty a wy w domniemaniu zawsze popieracie kupującego którzy teraz coraz częsciej to wykorzystują.
Całkowity brak kontaktu z osoba ktora wystawia negatywny komenatarz, nie przedstawienie w tej sprawie NIC przez kupującego to najwiekszy absurd bo dostajemy negatywne opinie za poprawne działanie swojego konta !