anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

BRAK BEZPIECZEŃSTWA SPRZEDAJĄCEGO !!!

 

WIADOMOSĆ do customers help pl :

 " TAK CUSTOMERS HELP ZEZWALA NA WYSTAWIANIE UZYTKOWNIKOM KOMENTARZY NEGATYWNYCH, W PRZYPADKU DOSTANIA POPRAWNEJ CZESCI BEZ ZADNYCH KONSEKWENCJI "

"SPRZEDAWCA NIE POSIADA ZADNEJ OCHRONY" mozna dostac negatwna opinie za zgodność z własnymi zasadami aukcji oraz wysyłanie dobrych przedmiotów a customers help nie zrobi z tymi sprawami NIC

NIE UZASADNIONE OTWARCIE SPRAWY I W NIEJ WINA KLIENTA CZY TEZ CAŁKOWITY BRAK WINY SPRZEDAJĄCEGO JEST PROBLEMEM SPRZEDAWCY !!

Zmiany zasad chroniacych sprzedawców zostały całkowicie zniesione przez co te absurdalne sytuacje wychodzą , wszystko to uderza w nas bez możliwości jakiejkolwiek obrony !
Najgorszy nonsens jest taki własnie ze wysyłamy dobre przedmioty a wy w domniemaniu zawsze popieracie kupującego którzy teraz coraz częsciej to wykorzystują.

Całkowity brak kontaktu z osoba ktora wystawia negatywny komenatarz, nie przedstawienie w tej sprawie NIC przez kupującego to najwiekszy absurd bo dostajemy negatywne opinie za poprawne działanie swojego konta !

 

Wiadomość 1 z 1
ostatnia odpowiedź
0 ODPOWIEDZI 0