anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Niesprawiedliwe podejście PayPal do sporów/roszczeń !!!

Witam.Ostatnio jako Kupujący otrzymałem koszulkę piłkarską,która ewidentnie jest spreparowana/podrobiona przez Sprzedającego.Po wysłaniu wiadomości do Sprzedającego i braku odpowiedzi otworzyłem spór,po czym roszczenie i otrzymałem PO CHWILI komunikat takiej treści:"Zakończyliśmy badanie sprawy w związku ze złożonym roszczeniem. Zgodnie z postanowieniami Umowy z użytkownikiem zgłaszane roszczenia mogą dotyczyć wyłącznie przesyłki towarów. Nie mogą one dotyczyć cech lub jakości otrzymanych przedmiotów. W związku z tym nie możemy cofnąć tej transakcji ani dokonać zwrotu pieniędzy."
Dzień później inny kontrahent z Niemiec otworzył spór na podstawie którą określił jako "imitacja".Otrzymał przedmiot 27.05 i wystawił komentarz pozytywny,po 8 dniach,tj.04.06 stwierdził,że "koszulka nie spełnia jego oczekiwań",chcąc zwrócić towar.Odpowiedziałem uprzejmie,że czas na zwrot minął i powinien był to uczynić wcześniej.10.06 napisał,że koszulka jest podróbką,co jest ewidentnym kłamstwem - na Ebay jest mnóstwo identycznych i nikt nie zgłasza wątpliwości co do jej oryginalności.
Summa summarum Kupujący po prostu znalazł pretekst do wytoczenia sporu,który został przez PayPal uznany i nie miałem innego wyjścia jak zmienić go w roszczenie - wysłałem wyjaśnienie do PayPal.Zastanawiam się na jakiej zasadzie w pierwszym przypadku jako Kupujący nie miałem prawa do zwrotu na podstawie "niezgodny z opisem",a w drugim przypadku Sprzedający miał takie prawo. Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem?
Wiadomość 1 z 7
ostatnia odpowiedź
6 ODPOW. 6

Niesprawiedliwe podejście PayPal do sporów/roszczeń !!!

post-regiment,
Wg mnie to "wolna amerykanka" polityki PayPal. W moim przypadku zamknęli mi konto za sprzedaż pozycji książkowych niemieckich z III Rzeszy, jednak inni Europejczycy (np. Niemcy) sprzedają to samo i ich PayPal obsługuje bezproblemowo. Najgorsze jest to, że ta firma traktuje mnie jak powietrze - totalnie lekceważy, nie biorąc pod uwagę moich odpowiedzi obronnych. Jednym zdaniem: Polacy traktowani są przez PayPal jak ludzie gorszej kategorii. Pozdr
Wiadomość 2 z 7
ostatnia odpowiedź

Niesprawiedliwe podejście PayPal do sporów/roszczeń !!!

..co ciekawe otrzymałem odpowiedź po kilku godzinach.PayPal odparł,że transakcja była poza Ebay i nie są w stanie zweryfikować stanu otrzymanego przedmiotu,podczas,gdy w rzeczywistości kupiłem tę koszulkę w serwisie Ebay i wszystko przebiegło zgodnie z procedurami.Przecież to jakaś paranoja.Pozostaje złożyć odwołanie od tej decyzji,powalczę do upadłego.
Wiadomość 3 z 7
ostatnia odpowiedź

Niesprawiedliwe podejście PayPal do sporów/roszczeń !!!

navionline48h
Użytkownik
Macie racje uzytkownicy to wolna amerykana , uzyskalem juz odpowiednie adresy w Luxemburgu i bede pisal oficjalne pisma celem sprawdzenia regulaminu Paypal bo to nie ma nic wspolnego z instytucja bankowa a za taka sie podaja
Wiadomość 4 z 7
ostatnia odpowiedź

Niesprawiedliwe podejście PayPal do sporów/roszczeń !!!

W pełni się zgadzam, że PayPal w swoim postępowaniu daleki jest od uczciwości. Mam dwa przykłady:
1. Sprzedałem na eBay zegarek. Kupujący był z Niemiec. Wobec tego, iż były drobne różnice między stanem faktycznym, a opisem zegarka, uzgodniliśmy z kupującym, że zwrócę mu 60 euro. Po kilku dniach otworzył spór na PayPal. Otrzymał zwrot całej kwoty + przesłane wcześniej 60 euro + zegarek, którego oczywiście nie zamierza zwrócić. Oczywiscie informowałem o wszystkim PayPal, ale nie zamierza niczego słuchać i przyjmować do wiadomości.
2. Kupiłem na ioffer.com dwa zegarki, zapłaciłem przez PayPal prawie 300 USD. Dostałem pudełko z dwoma bezwartościowymi breloczkami. Otworzyłem spór na PayPal, dałęm im linki do transakcji, w wypadku których ten sam sprzedający oszukał innych (m.in. z USA. Hiszpanii). I co... spór został rozstrzygnięty na moją niekorzyść. PayPal poinformował mnie, że ubezpiecza wyłącznie PRZESYŁKI. Paczkę przecież dostałęm, a że były w niej bezwartościowe śmieci, to już ich nie interesuje.
Wiadomość 5 z 7
ostatnia odpowiedź

Niesprawiedliwe podejście PayPal do sporów/roszczeń !!!

Najgorsze jest to, że PayPal jako jedyna firma obsługuje wszytkie bezpieczne transakcje na Ebayu. Po zamknięciu konta (co gorsze zamknięcie nastapiło na skutek przyjęcia zapłaty na kolekcjonerską książkę niemiecką z czasów II WŚ - a więc nie za jakies oszustwo; co gorsza książki takie sprzedają inni Europejczycy, używając PP; tylko biednego Polaka się udupiło), człowiek nie może płacić za aukcje, jak również jest wyrzucony poza nawias społeczności aukcyjnej.
Wiadomość 6 z 7
ostatnia odpowiedź

Niesprawiedliwe podejście PayPal do sporów/roszczeń !!!

rmalisze
Użytkownik
Mnie wręcz przeraża nieznajomość prawa ludzi nawet na "chłopski rozum" Paypal nie ma prawa do rozstrzygania sporów od tego są sądy!!!! Paypal może was pocałować tam gdzie światło nie dochodzi. Najlepiej ich po prostu olać bo nic nie mogą zrobić. A jeśli ściągną kasę z karty, rachunku itd bez twojej zgody to popełnią przestępstwo bez względu na swój regulamin nie mogą tego robić.
Wiadomość 7 z 7
ostatnia odpowiedź