W pełni się zgadzam, że PayPal w swoim postępowaniu daleki jest od uczciwości. Mam dwa przykłady:
1. Sprzedałem na eBay zegarek. Kupujący był z Niemiec. Wobec tego, iż były drobne różnice między stanem faktycznym, a opisem zegarka, uzgodniliśmy z kupującym, że zwrócę mu 60 euro. Po kilku dniach otworzył spór na PayPal. Otrzymał zwrot całej kwoty + przesłane wcześniej 60 euro + zegarek, którego oczywiście nie zamierza zwrócić. Oczywiscie informowałem o wszystkim PayPal, ale nie zamierza niczego słuchać i przyjmować do wiadomości.
2. Kupiłem na ioffer.com dwa zegarki, zapłaciłem przez PayPal prawie 300 USD. Dostałem pudełko z dwoma bezwartościowymi breloczkami. Otworzyłem spór na PayPal, dałęm im linki do transakcji, w wypadku których ten sam sprzedający oszukał innych (m.in. z USA. Hiszpanii). I co... spór został rozstrzygnięty na moją niekorzyść. PayPal poinformował mnie, że ubezpiecza wyłącznie PRZESYŁKI. Paczkę przecież dostałęm, a że były w niej bezwartościowe śmieci, to już ich nie interesuje.