anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja zaginionej przesyłki

Witam

 

Czy ktoś się może orientuje czy przesyłki First class mail (z Royal Mail) mają numer nadania (nie chodzi mi o numer do śledzenia tylko zwykły numer paczki)? bądź można zgłosić reklamację w przypadku zaginięcia takiej przesyłki?

Dwa miesiące temu zapłaciłam za przedmiot i sprzedawca wysłał mi paczkę First class mail (z UK do Polski) która do mnie nadal nie dotarła.

Poprosiłam o zgłoszenie reklamacji na co moja kontrahentka odpowiedziała że ona nie wie co się dzieje z paczką i jej poczta również bo przekroczyła już granice UK i żebym sprawdziła w sortowni paczek u siebie.

Problem w tym że nie mogę tego zrobić bo nie mam żadnego numeru paczki.

Kontrahentka zaoferowała mi zwrot pieniędzy i napisała do mnie:

I am happy to issue a full refund, and when the item is delivered could you please let me know - co nie ma dla mnie żadnego sensu bo z tych słow wynika że zwróci mi pieniądze kiedy przedmiot do mnie dotrze, a wiadomo że tak nie będzie bo minęło już za dużo czasu i wątpię żeby poczta Royal Mail tak się opóźniała.

Zgłosiłam już spór a teraz zastanawiam się nad przekształceniem go w roszczenie.

 

 

Wiadomość 1 z 2
ostatnia odpowiedź
1 ODPOWIEDŹ 1

Dot.: Reklamacja zaginionej przesyłki

numer nadania jest numerem do sledzenia, ale to nie ma w ogole trackingu, i napewno tak ta usluga sie nie nazywa jesli chodzi o za granice.

bez trackingow Airmail i Surface Mail, z trackingami Airsure i International Signed For

 

pilnuj ram czasowych, mozesz eskalowac spor w roszczenie

Wiadomość 2 z 2
ostatnia odpowiedź