Witam , Nie Ty pierwsza i nie ostatnia zostałaś oszukana. Mało prawdopodobne ,że paczka została uszkodzona na poczcie. Na przyszłość doradzam robić dokładną dokumentację przed wysyłką ; zdjęcia jak przedmiot został zapakowany od początku do końca , wygląd paczki przed wysyłką koniecznie i w jaki sposób je zapakowałaś. Walcz o swoje . Nie odpuszczaj. Na ogół PayPal przyznaje rację Kupującemu. W Twoim wypadku Kupująca nie ma racji . Może jedynie żadać zwrotu za transakcję + koszt wysyłki do Hiszpanii.Od sierpnia 2016 bardzo często Kupujący podają właśnie ten powód( uszkodzenie paczki) bez potwierdzenia na poczcie czy u kuriera. Każdy ma obowiązek to zrobić bez wzgledu na miejsce zamieszkania w UE. Z twojej wypowiedzi wynika ,że Kupująca otworzyła spór na PayPalu. Jeśli tak, to nie przejmuj się ponieważ masz prawo przekształcić ten spór w roszczenie. Postępuj zgodnie z ich regulaminem i pisz do oporu .O odszkodowaniu z Poczty Polskiej możesz zapomnieć. Nie ma sensu składać reklamację ( 3 mc czekasz na negatywna odpowiedz). Czytam o oszustwach na poratalach społecznościowych w innych krajach UE. Wszędzie ludzie narzekają na wyłudzenia i oszustwa. Jeśli będzie mowa o odesłaniu towaru to musisz zgodzić się. Sprawa potrwa około miesiąc czasu na PayPalu. Do momentu jak nie otrzymasz zwrotnej paczki z Hiszpanii PayPal nie może wypłacić kwoty za transakcję Hiszpance. Kasa jest zamrożona. Nie masz jej ani Ty , ani Ona. Miałem podobną sytuację właśnie z Hiszpanką . Musiała odesłać towar do Polski. Przyczyna była podana oczywiscie błaha i nieprawdziwa. Z PayPalem nie udało się przekonać o swojej racji. Paczkę odebrałem w Polsce komisyjnie. Towar wrócił taki sam jaki wysyłałem do Hiszpanii. Kobieta wysłała paczkę zwrotna pocztą ( około 20 dni) , ja wysyłałem kurierem( 5 dni). Ponadto Hiszpanka chciala obciązyć mnie kosztami zwrotnymi ale nie udało jej się to. Zwyczajna bezczelność. Nadzieję trzeba mieć i odrobinę kreatywności . Pisać , pisać , aż znudzi się PayPalowi. Użytkownika normalnie zablokuj ,aby w przyszłości nie mogła do Ciebie pisać i kupować( opcja eBay dostępna). Przyznam ,że Hiszpanie mają ochronę kupujących i sprzedających na eBay. To powoduje ,że czują się bezkarni i dochodzi do wyłudzeń. Niemniej jednak nadzieję musisz mieć ,że twoje racje zostana wysłuchane . Na eBay.fr wygrałem sprawę z oszustem z Francji. Sprawa trwała równe 2 miesiące. Podobny scenariusz jak Twojej Oszustki. Ebay pomimo ,że w 1 wersji spór wygrał Francuz musiał zwrócić mi kwotę za transakcję. Po prostu spór na eBay jest rozwiązywany przez automat. Uważam ,że jak masz konkretne argumenty to sprawę możesz wygrać. Powodzenia