Witam, mam problem z odzyskaniem prowizji. 2 tygodnie temu sprzedałem przedmiot na ebayu. Kupujący zamilkł. Mimo licznych maili z mojej strony z prośbami o zapłatę, nie było odzewu. Aż do dzisiaj. Kupującemu przypomniało się, że jednak chce kupić wygrany przedmiot, którego już fizycznie nie posiadam. Otworzyłem sprawę o anulowanie transakcji. Kupujący ją niestety odrzucił i sprawa została automatycznie zamknięta. Co mam zrobić, aby odzyskać prowizję? Jest ona dość wysoka, wynosi kilkadziesiąt zł (przedmiot sprzedany na ebayu UK). Czas płynie, bodajże po 36 dniach od momentu sprzedaży prowizja przepada...
Dodam jeszcze, że wcześniej otworzyłem sprawę dotyczącą nieotrzymanej płatności, która została automatycznie zamknięta w momencie kiedy przekształciłem ją w sprawę o anulowanie transakcji.