Wykręcił Wam PayPal taki numer ?

 

Ręce i opadły jak chiałem w piątek 14.11.2014  dokonać zakupów.

Zablokowane konto PayPal. W kij nie dmuchał kilkanaście tysięcy zablokowane.

PayPal zablokował konto dlatego, że niby duże obroty.

Recę mi opadły. Jednak blokada pieniędzy to jeszcze mały problem z głodu nie umrę.

Intryguje mnie to czy PayPal ma prawo do:

Odrazu piszę, że konto mamy zwerywikowane wszystkie kiedyś dokumenty firmy łącznie z dowodem osobistym otrzymali.

Tak to mnie nie trzepał nasz Urząd Skarbowy jak mieliśmy kontrolę.

Musiałem to wszystko wysłać bo inaczej nie oddali by kasy i nie odblokowali konta PayPal.

Jeden plus to naprawdę dobry kontakt telefoniczny z biurem obsługi PayPal w Irlandii i pomoc aby sprawę jak najszybciej doprowadzić do końca. Tu będę szczery obsługa bardzo miła mimo moich nerwów.

A to mail od PayPal.

 

Potwierdzenie nadania przesyłki
    o Prosimy o przesłanie dodatkowych informacji w sprawie następujących transakcji:

  Numer identyfikacyjny transakcji:

 16-Oct-2014 23:50:28 BST tu numery trasakcji PayPal i tak do dołu
 16-Oct-2014 18:36:04 BST
 15-Oct-2014 19:00:22 BST
 15-Oct-2014 07:48:29 BST
 14-Oct-2014 19:33:13 BST
 14-Oct-2014 13:16:49 BST
 14-Oct-2014 07:32:59 BST

 

Abyśmy mogli kontynuować sprawdzanie tych transakcji, prosimy o przesłanie nam następujących informacji:

     • Dokładny opis przedmiotu lub usługi, za który płaci kupujący.
     • Miejsce (np. adres URL), w którym znajduje się ogłoszenie lub opis w sprawie sprzedawanego przedmiotu lub usługi.
     • Potwierdzenie, że przedmiot, za który zapłacił Ci kupujący, został przez Ciebie dostarczony (lub potwierdzenie wykonania usługi). W przypadku wysłania przedmiotu dostarcz informacje z systemu monitorowania przesyłek.
     • Jeśli przedmiot jeszcze nie został przez Ciebie dostarczony lub usługa nie została wykonana, prosimy o przesłanie informacji na temat spodziewanej daty dostarczenia przedmiotu lub wykonania usługi.
     • Informacje dotyczące relacji lub powiązań biznesowych, które mogą Cię łączyć z osobami biorącymi udział w transakcji.
     • Wszelką komunikację pisemną (np. wiadomości e-mail) potwierdzającą szczegóły dostarczone przez Ciebie w sprawie powyższych transakcji. 

Abyśmy mogli zająć się tą sprawą jak najszybciej, prosimy o dostarczenie jak najwięcej informacji.

 - Informacje kontaktowe dostawcy
 - Informacje dotyczące modelu biznesowego:
    o Przyczyna otrzymywania większych niż do tej pory kwot w ciągu miesiąca
    o Spodziewana miesięczna wielkość sprzedaży za okres najbliższych sześciu miesięcy
    o Czy wysyłki dokonujesz z magazynowanych przez Ciebie zapasów czy towar wysyłany jest do kupującego przez Twojego dostawcę (tzw. dropshipping?)
    o Liczba pracowników
 - Faktury za sprzedane przedmioty 
 - Zestawienie zysków i strat
 - Sprawozdanie finansowe
 - Rachunki zarządcze
 - Dowód rejestracji spółki

 

Jak ma się do tego nasze prawo.

 

 

 

 

Wiadomość 1 z 7
ostatnia odpowiedź
6 ODPOW. 6

Wykręcił Wam PayPal taki numer ?

nie nie miałem takiej sytuacji,podejrzewam że to robota konkurencji która cię zgłasza,mozliwe że naruszyłeś terytorium jakieś ważnego dystrybutora który chce cię wykosić.

Wiadomość 2 z 7
ostatnia odpowiedź

Wykręcił Wam PayPal taki numer ?

Masakra ale Cie dojechali. Ja wiem jedno - od dawna nie trzymam dużej sumy na PP. Wolę wypłacić na niższym kursie niż trzymać u nich kase.

 

Pozdrawiam

Wiadomość 3 z 7
ostatnia odpowiedź

Wykręcił Wam PayPal taki numer ?

No własnie. Byłem zdziwiony gdyz od lat prowadzimy sklepy mielismy kontrolę s Urzędu Skarbowego i było wszystko dobrze.

Prowadzimy sklep stacjonarny sklep internetowy ( sklep internetowy nie podpiety pod PayPal ) od jakiegoś czasu tu na ebay próbujemy nowych mozliwosci bo i rynek duży.

Poddobno ktos dzwonił i nie odebraliśmy telefonu. Z zastrzeżonego nie odbieramy a PayPal dzwoni tylko raz tak tłumaczono.

Nerwów mnie to troche kosztowało tym bardziej, że staramy byc jak najbadziej na rekę do klienta nawet jak nie ma racji.

Jeden z argumentów to wieksza ilośc sporów i większy obrót niż w poprzednich iesiącach. Tylko PayPal powienien przesledzic te spory i korespondencję czego dotyczyły. Wszystkie spory zostały pozytywnie rozwiązane na naszą korzyść.

Przykro mi, że zostaliśmy tak potraktowni.

Co ciekawe otrzymałem wiadomość, że to standardowa procedura, której poddani sa wszyscy przedsiębiorcy.

 

A konkurencja ? Może....Szczerze powiem nie zaniżamy cen bo naprawdę nie a z czego.

 

Wiadomość 4 z 7
ostatnia odpowiedź

Wykręcił Wam PayPal taki numer ?

Zawsze trzymamy  na jakieś wydatki może spór będzie a i rachunki dość duże płacę za ten ebay.

To niech leżą przecież nie zginą. Ja PayPal traktuję poważnie i zawsze myslalem, że PayPal mnie też.

 

Myślę, że już ok będzie i nikt nie będzie kładł kłod pod nogi.

Wiadomość 5 z 7
ostatnia odpowiedź

Wykręcił Wam PayPal taki numer ?

odnośnie konkurencji,możecie mieć nawet wyższe ceny,chodzi tylko i wyłącznie o terytorium.Możliwe że przekroczyliście jakiś limit po którym zaczyna się grzebanie w waszym biznesie.

Wiadomość 6 z 7
ostatnia odpowiedź

Wykręcił Wam PayPal taki numer ?

Wygląda na to, że działasz w popularnej branży, która sprzedawcom i ebay przynosi duże zyski, zapewne ebay traktuje takich "szczególnie", ze względu na to, że to buduje ich wizerunek, a nie jakaś drobinica, jak będziesz się rozwijał u nich, to pewnie takich "kontorli" będzie więcej. Razor też ma rację, tort jest jeden i musiałeś komuś zabrać jego cześć, do którego był przyzwyczajony.

Wiadomość 7 z 7
ostatnia odpowiedź