anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedawcy! na baczność przed kupującym!

http://ocsnext.ebay.com/ocs/sr?&query=2973

 

tutaj macie tutorial jak kupujący może was załatwić,jeśli nie przyślecie mu etykiety wysyłkowej (w PL nic takiego nie funkcjonuje) to on nie musi odsyłać. (nawet jeśli dostarczycie mu etykiete -to prawdopodobnie też nie musi)

przy tanich przedmiotach ewentualna etykieta zwrotna przewyższa wartość towaru-wystarczy że wiedzą że sobie skalkulują i że działamy w innych systemach poczt.

Dla mających nadzieję że ebay rozstrzyga,decyduje zgodnie ze stanem faktycznym.NIE ebay ZAWSZE i niezmiennie podejmuje decyzje na korzyść kupującego.Wasza decyzja co wybrać nie ma żadnego znaczenia odrzucenie return request nie ma żadnego znaczenia,jest tam dla ściemy-taki rodzaj żartu.Treść sporu oraz przebieg korespondencji nie mają ŻADNEGO znaczenia.Kupujący mógłby nawet napisać że dostarczyliście im przedmiot z Marsa zamiast z Wenus i to by przeszło.Kupujący nie musi nic udowadniać,nie musi zamieszczać zdjęć,wystarczy że napisze cokolwiek.

Wiadomość 1 z 6
ostatnia odpowiedź
5 ODPOW. 5

Sprzedawcy! na baczność przed kupującym!

zabraliśmy bezprawnie  264$ i co nam zrobisz?

 

Thanks for contacting eBay about the straight razor (131304136714) that you recently sold. I reviewed your email showing the tracking has confirmed delivery. I'm sorry to hear the transaction didn't go as expected.  I will be happy to assist you today.

I understand you shipped the item to your buyer and the tracking now confirm the item has been delivered. Unfortunately, at the time eBay was forced to make a decision in this case, we had not received tracking information that we could verify online showing that the item had been delivered. I realize that this has put you in a difficult position and is frustrating to deal with.

We cannot grant an appeal because we did not have tracking information that confirm delivery to the buyer. Ebay made the right decision to refund the buyer with the information available at the time the decision needed to be made on March 31.  At this point, I would suggest reaching out to the buyer to confirm receiving the item.  I know that this is not ideal but once you can confirm delivery with the buyer, you can work on a repayment option directly with the buyer.  

I know that this news was not what you were expecting to hear.  I do appreciate your patience and understanding during this tough time.

 

Wiadomość 2 z 6
ostatnia odpowiedź

Sprzedawcy! na baczność przed kupującym!

dla pocieszenia ci powiem ze mnie OKRADLI NA WIECEJ ! 

 Nikomu nie polecam sprzedaży tam bo mozna stracic sporo kasy a wrazie jakichkolwiek problemów nie z winy sprzedawcy nie ma kompleteni zadnej pomocy. Z ebay amerykańskego jeżeli już odpowiedzą to odpowiedzi z automatu czesto wogole bez sensu i nic nie znaczace, sprzedawca za wszystko jest mocno karany. Ebay polski nie ma nic do gadania w sprawie sprzedaży zagranicą zreszta jedynie co mogą poradzic to radza aby napisac odowłanie do amerykanskiego ebay ktore NIGDY nic nie daje. Kupujacy zawsze wygrywa a w necie są tez poradniki jak kupujacy moze wydymac sprzedajacego. 

Wiadomość 3 z 6
ostatnia odpowiedź

Sprzedawcy! na baczność przed kupującym!

czasami udaje mi się wywalczyć,od niepamiętnych czasów mam uznanie apelacji paypal,kupujący nie spełnił warunków,nie przedstawił żadnych dowodów ani nie zwrócił przedmiotu

 

Data transakcji: 24 lut 2015
Kwota transakcji: 33,00 GBP
Twój numer identyfikacyjny transakcji: 7WP76782XG9953546
Numer sprawy: PP-003-796-706-133
------------------------- 
 
Ponownie rozpatrzyliśmy niniejsze roszczenie i zdecydowaliśmy o o dokonaniu pełnego zwrotu pieniędzy na Pana konto PayPal.
 
Środki znajdą się na Pana koncie w czasie 2-3 dni roboczych.
 
Dziękujemy za poświęcony czas.

Wiadomość 4 z 6
ostatnia odpowiedź

Sprzedawcy! na baczność przed kupującym!

czyli w mojej sytuacji tez g... moge zrobic???

 

mam nadzieję, że jeszcze tu czasem wpadacie i otrzymam jakieś wskazówki od Was.

 

Moja tranzakcja wyglądała następująco:

 

Kupujący (USA) zakupił ode mnie w sumie 3 przedmioty.

 

Przedmiot nr. 1

Kupujący zaproponował swoją niższą cenę (Best Offer) na którą się zgodziłam a w zasadzie powinnam powiedzieć obie strony zaakceptowały ofertę sprzedaży/zakupu. Wszyscy są zadowoleni. Poprostu SUPER:)!

Przedmiot nr.1  został sprzedany.

 

kilka minut później ten sam Kupujący (USA) zakupił podobny Przedmiot nr. 2   z opcją na  KUP TERAZ.

Przedmiot ten był wystawiony jako AUKCJA  z możliwością licytowania oraz była również możliwość zakupu na KUP TERAZ ( oczywiście wyższa cena).  Kupujący nie zamierzał jednak czekać i zakupił kolejny  przedmiot nr.2  najwyraźniej nie zważając na wyższą cenę w opcji mega droższej na KUP TERAZ.

Przedmiot  nr.2 został sprzedany.

Muszę dodać, że przedmiot nr.2 miał spore zainteresowanie. No, ale został zakupiony wcześniej za wyzszą cenę. Taką decyzję podjął Kupujący (USA). I przedmiot został sprzedany.

 

W rozmowie mailowej dowiedziałam sie,  że kolekcjonuje takie przedmioty ( a w zasadzie to jego żona ) i generalnie chciałby więcej.  Akurat miałam jeszcze jeden podobny przedmiot nr.3  który to jeszcze nie był wystawiony ale jeśli tylko będzie zainteresowany jego zakupem to go mogę specjalnie dla niego wystawić z opcją KUP TERAZ.

Ku mojemu zdziwieniu nawet nie negocjował ze mna ceny.

Przedmiot nr.3 został sprzedany.

 

Zaplacił szybko przez PayPal. Poprosił o opóźnienie wysyłki jakies 2 tygodnie później.

Nadszedł czas. Paczkę kurierem wysłałam. Otrzymał chyba w ciągu 5 -6 dni.

Ku mojemu zdziwieniu pisze do mnie, ze nie opisałam dokładnie. Przedmiot 1 ma dorabianą część, nr. 2 ma za duże wżery czego nie widać bylo na zdjęciach. A tak w zasadzie to co oznaczają te inicjały, co to BRESLAU, jaką mają historię....etc. Słaby opis. Na zdjęciach nie widać szczegółow....itd. No i to w zasadzie to nie on chciał kupić tylko jego żona mu kazała...

W efekcie końcowym to on jest generalnie disapointed. Ale proponuje mi Partial Refund. Po co zwracać, po co znowu Custom Declaration....itd.

 

Moje pytanie:

1. Po co kupował jak SZALENIEC? 

2. Czemu nie zadawał pytań jeśli miał wątpliwości? Mógł poprosić bardziej szczegółowe zdjęcia skoro nie widział dobrze.

Okazywał tylko chęć do zakupu.

 

Dla mnie taki szybki zakup zaczyna być już klarowny.

 

Nie zgodziłam sie na częściowy zwrot pieniędzy.  Dla mnie temat był zakończony. 

 

Mam 2 negatywy i 1 neutralny.

Nie wiem co zrobić.

Doradźcie proszę.

Możecie wejść na mój feedback i opisy przedmiotu wraz ze zdjęciami.

Liczę na Was.

pozdrawiam

 

Ps. czy w ogóle jest sens opisywać dokładnie przedmiot? robić pełno zdjęć? przecież i tak bedzie mogł sie przyczepić do kropki która nie jest wystarczająco widoczna. A kolor uchwytu nie jest brązowy tylko jasno-brązowy.

 

 

 

Wiadomość 5 z 6
ostatnia odpowiedź

Sprzedawcy! na baczność przed kupującym!

pieniądze już straciłeś,nic nie zrobisz,twoje konto jest skończone,jeśli chcesz coś podziałac na ebay to już nie na tym koncie.Oszuści wybierają sobie specjalnie takich sprzedawców jak Ty

Wiadomość 6 z 6
ostatnia odpowiedź