Rozpoczęcie sprzedaży eBay.de

Witam

 

Planuję rozpocząć sprzedaż produktów związanych z armaturą łazienkową na eBay.de. Jestem zupełnie zielony w tym temacie i mam kilka pytań.

1. Czy istnieje kalkulator, który pozwoli mi wyliczyć cenę końcową z uwzględnieniem wszystkich opłat? Jaka jest formuła na wyliczenie tej ceny?

2. Z jakiego konta najlepiej będzie rozpocząć sprzedaż? PL czy DE? Jak wygląda wtedy kwestia rozliczenia się na każdym z nich?

Pozdrawiam

Wiadomość 1 z 7
ostatnia odpowiedź
6 ODPOW. 6

Rozpoczęcie sprzedaży eBay.de

1. u dolu kazdej strony Ebay jest link umowa z uzytkownikiem
https://www.ebay.pl/pages/help/policies/user-agreement.html
a tam w "oplatach" jest link do tabeli oplat
https://www.ebay.pl/pages/help/sell/fees.html

tak jest na kazdym Ebay i kazdy sie rozni w oplatach tak ze sprawdz na niemieckim.


2.Na niemieckim jest wiekszy ruch, podobnie na amerykanskim czy angielskim.
Rozliczac sie bedziesz na ebay rejestracji czyli, przypuszczam, na polskim.

 

http://community.ebay.pl/question/Dla-Sprzedawc%C3%B3w/Nie-Wida%C4%87-Mojej/2000000297?&#msg20000007...

Wiadomość 2 z 7
ostatnia odpowiedź

Rozpoczęcie sprzedaży eBay.de

na Ebay.com gdzie za drobna oplata aukcja bedzie widoczna na Ebay w UK
I vice versa, mozesz wystawic na UK a za drobna oplata zakupisz widocznosc na .com.
Wiadomość 3 z 7
ostatnia odpowiedź

Rozpoczęcie sprzedaży eBay.de

0,50$ dodatkowa opłata za widoczność na Ebay.uk naliczana po sprzedaży/

Pytanie mam kilkanaśćie aukcji, czy jest sens w każdej aukcji zaznaczyć tę opcje, czy może na jednej a kupujący i tak dotrze do ciebie.

Kupujący będzie widział tylko jedną, ale czy nie otworzy mu sie cały asortyment. Jak Wy to robicie?

Wiadomość 4 z 7
ostatnia odpowiedź

Rozpoczęcie sprzedaży eBay.de

Mnie nie nalicza po sprzedazy tylko za wystawienie, z gory. Nalicza te 50 centow za kazdym razem gdy aukja jest automatycznie ponawiana po miesiacu mimo ze wystawiona jest bezterminowo. Odznaczenie opcji usuwa aukcje w wynikach wyszukiwania w UK ale nie zwracaja 50 centow nawet jesli minal tylko jeden dzien.

Zalezy jaki jest popyt na twoj towar w UK (czy US). Wybadaj zaznaczajac na miesiac widocznosc na jednej czy kilku aukcjach.
Szkoda pieniedzy na atak na pelnej linii, moim zdaniem. Wycofalem sie bo nikt z UK odemnie nie kupil. Na ebay.com i tak jest najwiekszy ruch bo sa tu i miejscowi, i z Europy, Izrael, poludniwa Am. Duuzo sprzedawcow z Chin tu dziala a to juz cos podpowiada - oni wiedza gdzie towar sie sprzedaje. W jakis sposob maja adres w US ale wysylki sa z Chin lub Hong Kongu.

Wiadomość 5 z 7
ostatnia odpowiedź

Rozpoczęcie sprzedaży eBay.de

Uciekajcie z e-bay.

Wiadomość 6 z 7
ostatnia odpowiedź

Rozpoczęcie sprzedaży eBay.de

Dzień dobry wszystkim,

 

Podepnę się pod tego posta, bo temat jak i problem jest praktycznie ten sam.

 

Oto kopia wiadomości, który właśnie wysłałem na polski helpdesk. Dlaczego na polski? Ano na niemieckim nie działa zarówno request o telefon zwrotny, jak i wysłanie wiadomości. Jest możliwość tylko zadania pytania na niemieckim community:

 

Spoiler

Dzień dobry,

Przed kilkoma dniami wystawiliśmy multiofertę na niemieckiej wersji serwisu ebay.de, zakładając wcześniej konto na ebay.pl. Wszystkie pola zostały wypełnione, podałem obowiązkowe dane firmowe, adres, adresy do zwrotu (lokalizacja w PL, nie mamy jeszcze oddziału w DE ani tamtejszej działalności gosp.).

Mimo pomyślnego wystawienia oferty:

https://www.ebay.de/itm/293450127473

Nie widać jej na listingu pod żadnym filtrem, ani po zaznaczeniu „Europa”, ani też „Weltweit”. Czy mógłbym prosić w tej kwestii o pomoc? W wielu miejscach (prawdopodobnie również na dokumentacji ebay), widziałem informacje o tym, że po założeniu konta sprzedawcy w ebay.pl , jest możliwość wystawienia oferty również na ebay.de. Co w takim przypadku zrobiliśmy źle? Dla porównania, w drugą stronę - niemieckie oferty są również widoczne na ebay.pl, przykład:

https://www.ebay.de/itm/100g-Perga-Bienenbrot-fermentierter-Blutenpollen-1A/220389827096?epid=175213...

Dlaczego piszę do Państwa, a nie na helpdesk ebay.de? Otóż nie ma możliwości kontaktu z obsługą klienta. Request o wykonanie do mnie telefonu z niemieckiego ebay’a jest ignorowany, a jedyna inna forma pomocy to zapytanie do community -.-

Pozdrawiam

Czy ktoś z Was spotkał się z tym wcześniej?

Wiadomość 7 z 7
ostatnia odpowiedź