anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z kupujacym - przedmiot niezgodny z opisem, spór i zwrot

Sprzedałem przedmiot za granicę (używana część rowerowa). Kupujący stwierdził iż przedmiot jest niezgodny z opisem, otworzył spór. Ponieważ ugodowy i bezkonfliktowy ze mnie człowiek zgodziłem się na zwrot pieniędzy i zwróciłem mu całą kwotę (poprzez centrum rozstrzygania).


Obecnie sprawa jest zamknięta, w centrum rozsztrzgania komunikat "You don't need to do anything else" ale co z moim przedmiotem? Czy kupujacy ma obowiazek go odesłać do mnie i dopiero wtedy PayPal przekaże mu pieniądze, czy te pieniądze zostaly mu zwrócone automatycznie po mojej zgodzie na zwrot?


Kupujący na maile nie odpisuje i póki co jestem bez pieniędzy i bez przedmiotu... 😞

Wiadomość 1 z 2
ostatnia odpowiedź
1 ODPOWIEDŹ 1

Problem z kupujacym - przedmiot niezgodny z opisem, spór i zwrot

zgodziłeś się wcześniej zakończyć spór, paypal zamknął sprawę i "oddał" pieniądze kupującemu z automatu 


 


wątpie aby kupujący z samej woli zwrócił przedmiot


 


napisz przez kontakt do PP, może on coś poradzi


 


spór to nie jeszc ze roszczenie, trzeba było, po konwersować na etapie sporu z kupującym, jeśli on nie był by zadowolony eskalował by do rangi roszczenie i na tym etapie spece z PP by zadecydowały.

Wiadomość 2 z 2
ostatnia odpowiedź