anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy e-bay łamie prawo nie oddając prowizji za niesprzedany towar?

E-bay mimo, że w Polsce jest gościem, zachowuje się jak ktoś któremu wszystko wolno.Czekam na odpowiedz, jakim prawem pobierają prowizję w przypadku kiedy do sprzedaży nie doszło. Napisali po 3 prośbach, że nie będą już odpowiadać na te pytania.

Sprzedałam CD do Holandii i gość nie wpłacał. Po 6 dniach zgłosiłam spór o płatność, e-bay go postraszył i zapłacił. Na tej podstawie bez mojej wiedzy e-bay zamknął spór, bo kasa wpłynęła. W czasie pakowania chciałam zgrać ulubiony numer na HDD i CD rozwalił mi się w nagrywarce. Pech to pech. Wysłałam zdjęcia połamanego, wyjętego z nagrywarki CD, gość mi współczuł i sama przez Pay Pala oddałam kasę. Oczywiście Pay Pal jakimiś zagmatwanymi przelicznikami tak pogrzebał, że sama nie wiem, czy nie dopłaciłam do tego zwrotu. Gość dostał kasę, jest udobruchany, ale e-bay odmówił mi już 3 razy zwrotu prowizji.

Tłumaczenie jest takie, że spór o płatność i jego zamknięcie zamknęło mi drogę do zwrotu. Ale ja nie miałam z tym nic wspólnego, bo to e-bay automatycznie zamknął spór, bez pytania mnie o zdanie. Czyli zostaję ukarana za działania automatu e-bay.

Drugi argument to, że oddałam kasę. Ale to chyba uczciwe. Czy e-bayowi chodzi o to, abyśmy nie oddawali kasy. Będąc złodziejami nabędziemy możliwość zwrotu prowizji. To tak nas chcą uczyć? Jako uczciwa kobieta nie chcę brać udziału w okradaniu ludzi z zachodu.

Coś się komuś w garach poprzestawiało. Chyba pora na Allegro, skoro znowu zaczynają olewać Polaków.

Wiadomość 1 z 4
ostatnia odpowiedź
3 ODPOW. 3

Czy e-bay łamie prawo nie oddając prowizji za niesprzedany towar?

Nie odpowiadaj już na wiadomości od seriwsu ebay w tej danej sprawie. Oni czytając waszą korespondencję, nie będą juz  odpowiadać, tak jak wymienili wcześniej (bo mają wgląd do poprzednich wiadomości)

 

Ponów kontakt, ale bezpośrednio z łącza "kontakt" ebay    opisz dokładnie sprawę drugi raz. (Nie wspominaj, ze pisałaś/pisałeś wczesniej)

 

Niestety musisz napisać wszystko krótko, ale tak ,aby zrozumiało to  6-letnie dziecko (na takim poziomie jest obsługa polskiego ebaya) 

 

Powołaj się na punkt regulaminu :

 

http://pages.ebay.pl/help/sell/credits.html

 

  • W przypadku spraw otwartych w PayPal.

Otrzymasz zwrot prowizji, jeśli:

  • Z własnej inicjatywy zrócisz pieniądze kupującemu i

  • Sprawa została otwarta w Centrum rozstrzygania. '

     

    Załacz im fotki z paypala, że oddałeś/oddałaś pieniądze dobrowolnie, w związku z powyższym, żadasz zwrotu prowizji w kwocie x * Gdyż zgodnie z regulaminem transakcja została anulowana

Na końcu wiadomości napisz "bardzo proszę o pomoc" Trzeba im troche w dupe wejść...

 

Daj znać jak odpowiedzą 

Wiadomość 2 z 4
ostatnia odpowiedź

Czy e-bay łamie prawo nie oddając prowizji za niesprzedany towar?

E-bay uczy nas Polaków zachodniej demokracji i dbania o prawa człowieka:

"Biorąc pod uwagę fakt, że udzielono Ci już wszystkich możliwych informacji, kolejne e-maile w tej samej sprawie będą przez nas czytane, ale pozostaną bez odpowiedzi."

Jakoś zapomina tylko, że oni w Polsce korzystają z naszej gościnności.

Wiadomość 3 z 4
ostatnia odpowiedź

Czy e-bay łamie prawo nie oddając prowizji za niesprzedany towar?

Niestety nie pocieszę cię, ale nic już nie zrobisz... To jest automat. Ja już kilka razy nie otrzymałem zwrotu prowizji. Njczęściej jak klient się rozmyślił (nawet jeszcze nie zapłącił) i poprosił o anulowanie. Otworzyłem sprawę a on odmówił (najczęściej osoby, które nie znają angielskiego). Nic niestety nie da się już zrobić... Na początku użerałem się z pracownikami, ale po którymś tam mailu piszą, żeby nie odpisywać, bo tylko to przeczytają (jeśli w ogóle to zrobią).

Wiadomość 4 z 4
ostatnia odpowiedź