Brak słów

 
Wiadomość 1 z 7
ostatnia odpowiedź
6 ODPOW. 6

Brak słów

case.JPG

Wiadomość 2 z 7
ostatnia odpowiedź

Brak słów

shame.JPG

Wiadomość 3 z 7
ostatnia odpowiedź

Brak słów

Noooo pięknie witamy w świecie ochrony praw sprzedającego. Złóż odwołanie od decyzji i wyślij link do monitorowania paczki.

Wiadomość 4 z 7
ostatnia odpowiedź

Brak słów

już to zrobiłem,mam jednak złe przeczucia,od pewnego czasu jest coraz gorzej

 

mogę dodać że chociaż nie jestem odpowiedzialny za pracę USPS to przesyłka JEDNAK mieściła się w max przewidywanym czasie na dostawę tzn 23 dni robocze.Kupujący znał numer przesyłki,wiedział jaki jest czas dostawy,wiedział o problemach na przełomie roku.

Pomimo to mam spór który jest widoczny w statystykach jako "problem"

Wiadomość 5 z 7
ostatnia odpowiedź

Brak słów

Od czasu wprowadzenia debilnych (bo inaczej tak nie można nazwać) reguł dotyczących sprzedaży jest coraz gorzej i do tego sprzedaż spadła (bynajmniej u mnie).

 

Do tego takie kwiatki jak Twoje. Nic tylko się wieszać.

 

PS: jedna uwaga. Jak odpowiadasz na sprawę staraj się coś więcej pisać. Oni lubią jak się im w d**e wchodzi.

Wiadomość 6 z 7
ostatnia odpowiedź

Brak słów

cofneli decyzje i oddali kasę,ale co się wkurzę to moje

Wiadomość 7 z 7
ostatnia odpowiedź