anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Aukcja zakończona - kupno od osoby zza granicy? Podejrzana wiadomość?

Witam.

Po raz pierwszy spotykam się z tego typu sytuacją i jestem zielony w temacie. Wystawiłem ogłoszenie ws. sprzedaży kamery cyfrowej, z opcją wysyłki na terenie Polski. W nocy ogłoszenie zmienilo status na Sprzedane, dostałem wiadomość od osoby z Anglii następującej treści:

I just bought your eBay item and I will proceed with the payment via PayPal on eBay. Kindly confirm your Name and PayPal email and also confirm the cost of shipment with DHL or FedEx express to the United Kingdom.

Jak mam to rozumieć? Czy jest to scam?
Wiadomość 1 z 5
ostatnia odpowiedź
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Zaakceptowane rozwiązania

Aukcja zakończona - kupno od osoby zza granicy? Podejrzana wiadomość?

najprawdopodobnoiej  scam. Przyjrzyj sie kupujacemu: staz, historia zakupow, opinie, miejsce zamieszkana.

Napisz grzecznie ze wszyskie dane do zapaty ma na aukcji ebay, starczy przycisnac przycisk "zaplac i czynic jak prosza

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Wiadomość 2 z 5
ostatnia odpowiedź
4 ODPOW. 4

Aukcja zakończona - kupno od osoby zza granicy? Podejrzana wiadomość?

najprawdopodobnoiej  scam. Przyjrzyj sie kupujacemu: staz, historia zakupow, opinie, miejsce zamieszkana.

Napisz grzecznie ze wszyskie dane do zapaty ma na aukcji ebay, starczy przycisnac przycisk "zaplac i czynic jak prosza

Wiadomość 2 z 5
ostatnia odpowiedź

Aukcja zakończona - kupno od osoby zza granicy? Podejrzana wiadomość?

Dzięki. Dodam jeszcze, że w ogłoszeniu nie uwzględniłem przesylki zagranicznej, brałem pod uwagę tylko przesył krajowy w Polsce. Wśród opinii na profilu kupującego ostatnie dwie są negatywne.

Rozumiem, że w takiej sytuacji powinienem poprosić kupującego o anulowanie transakcji?
Wiadomość 3 z 5
ostatnia odpowiedź

Aukcja zakończona - kupno od osoby zza granicy? Podejrzana wiadomość?