Gdzie są moje pieniądze?

Witam,

Mam pytanie do osób które sprzedają lub sprzedawały coś na ebay'u. Ostatnio sprzedałem przedmiot do Wielkiej Brytani. Paczkę wysłałem bo pisze ze "Środki z co najmniej jednej transakcji sprzedaży są wykazane jako oczekujące na Twoim koncie PayPal. Szacowana data ich udostępnienia jest widoczna poniżej". Pieniędzy nigdzie nie widzę "Szacowana dostępność środków*: Niedostępne"... minęły już prawie2 tyg.. O co tu chodzi ? Co z tym zrobić ? Przepraszam z góry za moja niewiedze ale jestem początkujący.

Wiadomość 1 z 6
ostatnia odpowiedź
5 ODPOW. 5

Gdzie są moje pieniądze?

Czy ikonka "zaplacono za przedmiot"" na Ebay jest zakolorowana? Jesli jest to nasun myszka na nia to sie wyswietli kiedy i jak zaplacono

 

Jaki sposob otrzymania platnosci oferowales?

 

Jesli Paypal to zaloguj sie na konto Paypal i tam platnosc powinna byc zaksiegowana.

 

Najbezpieczniej jest wyslac po otrzymaniu wplaty bez wzgledu na te wiadomosc z Ebay ktora cytujesz. Ta wiadomosc nie bierze pod uwage czy wplata zostala dokonana czy nie.

Wiadomość 2 z 6
ostatnia odpowiedź

Gdzie są moje pieniądze?

jedno wyklucza drugie, na koncie PayPal nie mam zadnej wpłaty. Na ebay jest napisane tak

 

Oczekujące na płatność
Oczekujesz płatności za przedmioty: 1.
 
A ikona 'czy zapłacono jest" brązawą klepsydrą.
 
Z lewej strony w "Podsumowaniu" widnieje natomiast:
 
Płatności (ostatnie 31 dni)
Otrzymane
149,00 zł
Nieotrzymane
0,00 zł
Wiadomość 3 z 6
ostatnia odpowiedź

Gdzie są moje pieniądze?

A jaki adres email podales w formularzu podczas wystawiania aukcji ? Zeby to sprawdzic normalnie najlatwiej jest aby wejsc w 'popraw przedmiot' i wtedy sprzewdz, albo wystaw ponowny ( oczywiscie bez wystawiania tylko chodzi o to zeby zobaczyc adres email)

 

Klepsydra pokazuje sie najczesciej gdy platnosc sie nie zaksiegowala na Twoim konice PP- najczestrza przyczyna to blad w adresie email np. kropla nie tam gdzie trzeba albo po prostu caly adres email jest niepoprawny.