Zakup telefonu z USA?

Jak w temacie chciałbym kupić telefon z USA i tak ogólnie rzecz biorąc to jestem całkiem zielony bo to będą moje pierwsze zakupy na ebay i chciałbym dostać od Was podpowiedźi na co zwrócić uwage i jeśli kupił bym telefon za 200$ to ile by wynosiły opłaty i czy wogole by były? ile by szła przesyłka do mnie? i najważniejsze czy telefon dojdzie cały czy po drodze mi go nie uszkodzą? 
Przepraszam za zakładnie setny raz podobnego teamtu ale prosze o odpowiedzi 😉

Wiadomość 1 z 5
ostatnia odpowiedź
4 ODPOW. 4

Zakup telefonu z USA?

Tu nie ma co przepraszac. Poczytaj posty o tym problemie ktore juz zostaly napisane i bedziesz mial odpowiedz. Cofnij sie przynajmniej 2 miesiace do tylu a uzyskasz mnostwo informacji ktore na pewno sie Tobie przydadza

Odpowiem Tobie na najwazniejsze pytanie- (czy telefon dojdzie cały czy po drodze mi go nie uszkodzą?)-Nie wiem ,bo nikt nie zna odpowiedzi na to pytanie (wg mnie masz 99% ze dojdzie caly)

Jako nowy uzytkownik powinienes znac chociazby podstawowe abc Ebaya zanim zaczniesz kupowac lub sprzedawac.Nikt tego za Ciebie nie zrobi.

 

 

Wiadomość 2 z 5
ostatnia odpowiedź

Zakup telefonu z USA?

 

 na co zwrócić uwage

 

jesli chodzi o sprzedawce to najlepiej, aby byla firma miala dosc dobry procent ogolny opinii opinii taki minimum 99,6% zwroc uwage na procent opinii za szybkośc wysyłki może być na poziomie 4,7% lub wyższy

 

jeśli kupił bym telefon za 200$ to ile by wynosiły opłaty i czy wogole by były

 

trudno odpowiedziec na to pytanie, gdyz zalezy czy wybierzesz rejestrowaną czy zwykłą ekonomiczną lotniczą, po drugie zalezy od kontrolującego Urzedu Celnego,

 

ile by szła przesyłka do mnie?

 

jak wyżej zależy jaka wybierzesz rejestrowana czy nie

 

 i najważniejsze czy telefon dojdzie cały czy po drodze mi go nie uszkodzą

 

tego nie wiedzą nawet najstarsi górale 😉

 

tak jak napisał kolega powyżej poczytaj forum, poczytaj jak tu sie placi czyli wpisz w szukajke paypal i zaglebiaj wiedze