Pierwszy raz!!!

Witam.

Mam  pytanie,czy jak ma połączony PP z rachunkiem bankowym(nie posiadam kart debetowych i innych) to podczas kupowania np z USA to wystarczy się zalogować na swój PP i kwota się automatycznie przewalutuje,czy trzeba bd coś samemu robić??

Mając tylko rachunek bankowy to wystarczy by kupować z USA,bo ktoś mi mówił,że wymagany jest jakiś kod z karty kredytowej??

Wiem,że to pewnie banały są,ale wybaczcie mi bo jestem ZIELONA!!! i boję się kupować nie mając pewnośći.

Z góry dziękuję za jakieś wskazówki.

P)ozdrawiam

 

 

Wiadomość 1 z 6
ostatnia odpowiedź
5 ODPOW. 5

Pierwszy raz!!!

 

Osobiscie mam i karte i konto powiazane z Paypal ale wystarczy konto, tak przynajmniej obiecuja tutaj: https://www.paypal.com/pl/webapps/mpp/what-is-paypal

 

Jesli nie to zadzwon do nich https://www.paypal.com/pl/webapps/helpcenter/helphub/home/

 

Jestes klientka i nie powinni ci utrudniac wydac swoje pieniadze na Ebay bez wzgledu na to czy masz czy nie masz karty takiej czy innej.

 

Aha, nie martw sie o waluty: Paypal przewalutowuje automatycznie a ich kurs wymiany nie rozni sie znacznie od bankowego.

**************************************
Wiadomość 2 z 6
ostatnia odpowiedź

Pierwszy raz!!!

Bardzo dziękuję za odpowiedź:)

Już jestem o krok dalej w tym wszytkim,ale taki mały strach pozostaje,bo jeśli się na coś zdecyduję i pojawią się niespodziewane problemy to bd lipaZaskoczony kot

Przynajmniej coś już wiem,dzięki wielkie:)

 

Wiadomość 3 z 6
ostatnia odpowiedź

Pierwszy raz!!!

Wystarczy ci konto bankowe. Nie potrzebujesz karty kredytowej. 

Najpierw zasilasz konto na PayPalu odpowiednią kwotą z konta bankowego.

Potem musisz powiązać swoje konto na PayPalu z kontem na ebayu - służy do tego odpowiednia zakładka na Twoim koncie ebay.