anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przesyłka z Hongkongu nie dotarła- problem.

justyna442
Użytkownik

Kupiłam bransoletkę z Hongkongu na aukcji 220681550328  cena 9.99 wysyłka Standard Int'l Shipping 6.88 14.10.2010 zapłaciłam 18.Paczka nie dotarła do dziś.Dziś weszłam na aukcję i patrzę że sprzedający nie wysyła do Polski X-( ,tego zapisu wcześniej nie było.W zakładce kupione mam odznaczone że paczka została jednak wysłana.Na E-bayu kupuję od niedawna i nie mam pojęcia czy czekać dalej czy to zgłosić.

Wiadomość 1 z 4
ostatnia odpowiedź
3 ODPOW. 3

Przesyłka z Hongkongu nie dotarła- problem.

tak, otwieraj spór, bo zaraz minie termin otwarcia sporu, a dokładnie masz czas do 27 listopada

otwórz spór na paypalu, to serwis zablokuje Twoje pieniądze na jego koncie

i nie zapomnij wystawić komentarza, innego niż pozytywa nie otrzymasz -:)

na pytania odpowiadam tylko i wyłącznie na moim oficjalnym fanpage'u na facebooku http://www.facebook.com/pages/pierebay/265041323615805?ref=hl
zalajkuj o odpowiedz na pytanie. Dzięki. Na PW wiadomości nie odpowiadam. Thx
Wiadomość 2 z 4
ostatnia odpowiedź

Przesyłka z Hongkongu nie dotarła- problem.

justyna442
Użytkownik

Dziękuję za odpowiedz.


Czyli przesyłka już raczej nie dojdzie?


A jak wygląda przeprowadzanie sporu?


Na czym to polega?


Wiadomość 3 z 4
ostatnia odpowiedź

Przesyłka z Hongkongu nie dotarła- problem.

nie ma no czekać i tak to jest długi okres oczekiwania, ja na przesyłki czekam max 2 tygodnie, potem otwieram spór

tutaj sobie przeczytaj https://www.paypal.com/pl/cgi-bin/webscr?cmd=xpt/Marketing/securitycenter/buy/Protection-outside

nast w punkcie 2 kliknij dowiedz się więcej, a w zasadach działania kliknij zgłoś problem

w skrócie ponieważ chcesz odzyskać kasę, więc otwierasz spór, wybierasz z listy czego spór dotyczy np. przedmiot nie zgodny z opisem, nie otrzymałem przesyłki itd. nast. piszesz powód najlepiej po angielsku. W sporze masz wymianę zdań kupujący <-> sprzedający, jeśli to nie przyniesie Twoich oczekiwań eskalujesz do rangi roszczenie (rodzaj reklamacji). Na tym etapie zajmują się spece z paypal, biorąc pod uwagę waszą wymianę zdań w sporze. Tam są też ramy czasowe, wszystko się dowiesz z mejla, który dostaniesz z paypala na skrzynkę mejlową ( po jakim czasie musisz przekształcić spór w roszczenie)

pozdrawiam

na pytania odpowiadam tylko i wyłącznie na moim oficjalnym fanpage'u na facebooku http://www.facebook.com/pages/pierebay/265041323615805?ref=hl
zalajkuj o odpowiedz na pytanie. Dzięki. Na PW wiadomości nie odpowiadam. Thx
Wiadomość 4 z 4
ostatnia odpowiedź