Popsuty zegarek z USA

bonnet3000
Użytkownik

Witam


Kupiłem zegarek WENGERA od sprzedawcy z USA. Paczka przyszła dosyć szybko, zapłaciłem cło i wszystko wyglądało pięknie dopóki się nie okazało że zegarek po 3 dniach się popsuł. Uruchamia się tylko stoper a zegarek ani drgnie więc to nie jest kwestia baterii. Możecie mi poradzić jak tą sprawę rozwiązać? Czy odsyłać produkt do sprzedawcy czy szukać serwisu? Zegarek jest na 3 letniej gwarancji ale nie wiem czy muszę go odsyłać do serwisu w USA czy wystarczy inny w Europie. Może ktoś miał już podobną sytuację i może coś poradzić.


Wiadomość 1 z 4
ostatnia odpowiedź
3 ODPOW. 3

Popsuty zegarek z USA

CO masz zrobić to tylko otworzyć spór tutaj albo na PayPal-u ale lepiej na paypalu towar niezgodny z opisem

możesz go oczywiście odesłać, ale kosztów wysyłki nikt Ci nie zwróci

załóżmy, że odeślesz, sprzedawca go otrzyma (doświadczony to nie powinno być problemu), albo wyśle nowy, albo uzna, że wszystko w nim porządku i powtórnie zapłącisz cło

wg mnie bez sęsu, lepiej otworzyć spór masz na to 45 dni od zakończenia aukcji lub kliknięcia w KT

wybór należy do Ciebie

pozdrawiam
P


na pytania odpowiadam tylko i wyłącznie na moim oficjalnym fanpage'u na facebooku http://www.facebook.com/pages/pierebay/265041323615805?ref=hl
zalajkuj o odpowiedz na pytanie. Dzięki. Na PW wiadomości nie odpowiadam. Thx
Wiadomość 2 z 4
ostatnia odpowiedź

Popsuty zegarek z USA

Poradzilbym abys wpierw skontaktowal sie z producentem w sprawie naprawy gwarancyjnej.

http://www.wengerna.com/

u dolu tej strony masz zakladke do portalu firmy w Szwajcarii gdzie dogadasz sie po niemiecku i francusku.

Powiadom sprzedawce o dodatkowych kosztach jesli takowe powstana np. wysylka do Szwajcarii a moze jest serwis w Polsce?

Wiadomość 3 z 4
ostatnia odpowiedź

Popsuty zegarek z USA

bonnet3000
Użytkownik

Dziękuję za pomoc. Chyba rzeczywiście napiszę maila bezpośrednio do WENGERA, może naprawa to tylko formalność, wolałbym nie zwracać zegarka sprzedawcy bo model mi odpowiada a jak mi odeślą nowy czy naprawiony z USA to znowu zapłacę cło. Poczekam jeszcze tylko na odpowiedź sprzedawcy, wysłałem mu wczoraj maila z informacją że zegarek jest popsuty i jak to możemy rozwiązać ale nie dostałem jeszcze odpowiedzi. Jak ktoś ma jakieś inne pomysły chętnie wysłucham.

Wiadomość 4 z 4
ostatnia odpowiedź