Pierwsze kupno, problem

Przed wczoraj założyłam konto na e bay, powiązałam z pay pal. Kupiłam przedmiot na którym strasznie mi zależy  i zaczęły się dla mnie schody. W momencie w który chcę zapłacić wyświetla mi się

"Zauważyliśmy problem. Sprawdź: Twoje przedmioty."

"Ten sprzedawca nie podał kosztów wysyłki do Twojej lokalizacji. Poproś sprzedawcę o podanie łącznej kwoty do zapłaty i podanie kosztów wysyłki lub zmień swój adres."
Wysłałam prośbę o podanie łącznej kwoty dostałam taką odpowiedź
"I understand that you should have received an invoice from eBay with the estimate for the internation postage. There is no need to request a total of your order from me, as this item was listed under the Global Shipping Programme and the postage was estimated automatically."
Dalej nie mogę potwierdzić i zapłacić. Jestem totalnie zielona w aukcjach internetowych ( jak dla mnie to czarna magia), byłabym niesamowicie zobowiązana za jakąkolwiek radę, tudzież pomoc.
Wiadomość 1 z 5
ostatnia odpowiedź
4 ODPOW. 4

Pierwsze kupno, problem

Moze nie zaznaczyl ze wysyla do Polski?

 

Mozesz wybrac w tabelce wysylki Polske?

 

Podaj link to moze cos zobaczymy czego nie zauwazasz?

**************************************
Wiadomość 2 z 5
ostatnia odpowiedź

Pierwsze kupno, problem

http://www.ebay.pl/itm/131988841689?_trksid=p2060353.m2748.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT chodzi o tą aukcję.

w załączniku dodałam screen z realizacji tranzakcjii.

 

Wielkie dzięki za odpowiedź

Wiadomość 3 z 5
ostatnia odpowiedź

Pierwsze kupno, problem

Zglos do Ebay bo wyglada to dziwnie. na zrucie ekranu w prawym gornym rogu jest link aby napisac - m oze Ebay.pl nie wie ze ma problem

 

Mozesz wytlumaczyc sprzedawcy lub przeslij mu zrzut ekranu tylko zeby byl po angielsku - moze kup logujac sie do ebay.uk ?  lub ebay.com  te ebaye maja lepsze oprogramowanie

 

 

**************************************
Wiadomość 4 z 5
ostatnia odpowiedź

Pierwsze kupno, problem