HERMES, DPD, DHL??

Witam. Wysyłam paczki Hermesem do Polski od dłuższego czasu i nie mam jak do tej pory problemów. Paczkę dostarcza w PL znajomy kurier DPD. Wie gdzie może ją zostawić gdy nie ma nikogo. Hermes DHL czy DPD?? Kwestia dostarczenia przesyłki zależy tylko od kuriera, który może być debilem bądź pracownikiem który chce dobrze zrobić swoją robotę. Kwestia kultury i podejścia do ludzi i pracy.
Osobiście pracuję w Niemczech od paru lat jako kurier Hermes i dlatego znam to od środka. Ułomnych **bleep** znajdzie się w każdym fachu, więc nie można wszystkich do jednego worka wrzucać. Większość dostawców posiada stałe rejony, więc znamy się z ludźmi. Co do wynajmowanych ludzi...pracownicy magazynowi oczywiście ale Kierowcy przyjmowani są tylko i wyłącznie na kontrakt (próbny a docelowo stały) to też zabezpieczenie dla firmy. Ktoś za ewentualne 'zguby' musi zapłacić.
Tak czy siak robota jest ciężka, ale kontakt z ludźmi którzy cię pozdrawiają, zapytają o rodzinę bądź sami o swoich bliskich opowiedzą a i napiwki zostawią, sprawia że warto być normalnym człowiekiem 😉
Wiadomość 1 z 6
ostatnia odpowiedź
5 ODPOW. 5

HERMES, DPD, DHL??

Kurier PocZty Polskiej na moje ulicy w Piasecznie jest SUPER 🙂

 

do listonosza od listów poleconych w Warszawie z Poczty nr 121  - jest IDEALNY i lepszego nie trzeba ...

 

DPD kurier w Piasecznie w 100%ok

 

Inpost Paczkomaty  - polecam w 100% 

 

 

 

 

NATOMIAST ..

 

zatrudfnieni Ukraincy w róznych firmach (UPS, GLS różni kurierzy Poczty Polskiej  z sortowni warszawskiej do dostarczania PACZEK  ) jeśli chodzi o warszawski adres idą do pierwszego domofonu - NIE SPRawdzają CZY WOGÓLE DODZWONIĄ SIE NA DANY LOKAL(blok ma 2 cześci)

- daja status "adresat nieobecny"   i jak się nie zobaczy to nawet PÓJDZIE  ZWROT  ZAGRANICĘ (...)

albo odbiór na anolpolu(Praga = zadupie -----> idealny  odbiór dla Mokotowa czy Piaseczna...

- bardzo czesto mają podany nr Komókowy  ale i tak NIE ZADZWONIĄ 

wiec PODSUMOWUJAC

MOŻNA RÓŻNIE TRAFIĆ