anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co zrobić jeżeli nie otrzymalem produktu ani zwrotu pieniędzy i Ebay nie chce mi pomoc

Zakupiłem produkt w Ameryce produkt do mnie nie dotarł zapłaciłem ponad 800 euro  ebay umywa ręce mówiąc żebym się kontaktował ze sprzedawca. Sprzedawca nie odpowiada na moje zapytania za produkt zapłaciłem PayPal tez nie mogę otrzymać zwrotu pieniedzy. Po wielu próbach i telefonach do DHL  otrzymalem wiadomość ze moja paczka dotarła z powrotem do sprzedawcy, co z tego jak moje pieniądze nie trafiły do mnie. Będę musiał oddać chyba sprawę do radcy prawnego. Wydaje mi się ze skoro ebay podejmuje się pośrednictwa w sprzedazy powinien wsiąść na siebie ryzyko i w takim przypadku oddać pieniądze oraz zablokować sprzedawcę tymczasem sprzedawca ma się dobrze i handluje nadal ja natomiast jako klient jestem oszukany na 800 euro i prywatnie teraz muszę walczyć o swoje prawa, jest to nie uczciwe. Mam pytanie czy ktoś miał z was taka sytuacje jeśli tak to jak sobie z tym poradził?

Wiadomość 1 z 3
ostatnia odpowiedź
2 ODPOW. 2

Co zrobić jeżeli nie otrzymalem produktu ani zwrotu pieniędzy i Ebay nie chce mi pomoc

Odwołaj się, pisz do eBay. Mają dowód że zwrot został dostarczony i to jest to co im wystarcza aby dokonać zwrotu pieniędzy.

Jako sprzedawca doświadczyłem. Otrzymałem zwrot i przegapiłem więc eBay pobrał pieniądze z mojego konta w banku i dokonał zwrotu a mnie przydzielił jakieś punkty karne. Dziwne że w twoim wypadku tak się nie stało.

Wiadomość 2 z 3
ostatnia odpowiedź

Co zrobić jeżeli nie otrzymalem produktu ani zwrotu pieniędzy i Ebay nie chce mi pomoc

Reklamuj transakcje z chargeback. Jezeli zaplaciles karta kredytowa to jestes w domu, bo z automatu reklamacja zostanie uznana za zasadna. Jesli zaplaciles karta debetowa sprawa sie komplikuje o tyle, ze musisz dolaczyc do reklamacji dowody, ze ebay Cię zlał i próbowałeś rozwiazac problem z Kupującym. Pieniądze w 100℅ do odzyskania pod warunkiem, ze wytlumaczysz konsultantce, ze reklamacji chcesz dokonac u wystawcy karty (VISA lub MasterCard) z powodu nie otrzymania zakupionego produktu. 

Wiadomość 3 z 3
ostatnia odpowiedź