Drodzy Sprzedawcy,

 

W związku z obecną sytuacją epidemiczną w Wielkiej Brytanii podejmujemy poniższe działania w kilku obszarach:

 

Wysyłka i czasy dostaw

 

Z uwagi na poważne zakłócenia w przewozie towarów między Wielką Brytanią a Unią Europejską, wydłużyliśmy nasze szacowany czasy dostaw dla ofert sprzedaży, aby uwzględnić potencjalne opóźnienia w dostawie przesyłek międzynarodowych wysyłanych do lub z lub poprzez Wielką Brytanię. Aktywnie monitorujemy sytuację i w razie potrzeby będziemy podejmować dalsze działania. Zapraszamy do śledzenia informacji na dedykowanej stronie w Strefie Sprzedawcy.

 

Ochrona sprzedawców

 

  • Wasze wskaźniki opóźnionej dostawy będą automatycznie korygowane. Automatycznie usuniemy przypadki opóźnionej dostawy oraz powiązane negatywne lub neutralne opinie otrzymane dla zamówień międzynarodowych wysłanych do lub z lub poprzez Wielką Brytanię między 7 i 31 grudnia 2020 r.

  • Przypadki nieotrzymania przedmiotu zanotowane w Waszych Wskaźnikach sprzedawcy oraz powiązane negatywne i neutralne opinie zostaną automatycznie usunięte, jeśli podany zostanie poprawny numer śledzenia przed skanowaniem dostawy dla zamówień międzynarodowych wysłanych do lub z lub poprzez Wielką Brytanię między 7 i 31 grudnia 2020 r.

  • Zdajemy sobie sprawę, że wielu z Was zmaga się teraz z trudnościami i może być zmuszonych do anulowania zamówień z powodu zakłóceń w usługach przewoźników na niektórych granicach. Zapewniamy, że w przypadku konieczności anulowania zamówień międzynarodowych z wysyłką do lub z lub poprzez Wielką Brytanię, usuniemy takie problemy z oceny Waszego poziomu obsługi.

Ewentualne problemy z transakcjami i powiązane opinie nagatywne i neutralne będą usuwane tak szybko, jak będzie to możliwe. Prosimy o wyrozumiałość, jeśli informacje te będą przez krótki okres widoczne na Waszych kontach, zanim zostaną usuniętę.

 

Pomimo tego, że możemy chronić Was przed negatywnym wpływem pojedynczych wskaźników na ocenę poziomu obsługi, jeśli Wasze wyniki dotyczące dostaw spadną poniżej akceptowalnego poziomu lub zaobserwujemy nietypowe działania na koncie, możemy być zmuszeni ograniczyć funkcjonalność konta na czas zbadania sprawy.

 

Pozdrawiamy i dziękujemy za sprzedaż na eBay,

Zespół eBay