anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

sprzedawca crazyshoes17 z niedziela, 20 października 2019 nie wysłał towaru

zakupiony od sprzedawcy crazyshoes17 niedziela, 20 października 2019 produkt. Nie otrzymałem tego Na śladzie przesłanym przez sprzedawcę paczka nie była śledzona. Sprzedawca obiecał, że gdy paczka wróci do niego, odeśle mi ją. Teraz nie odpowiada na moje listy. Nie mogę go ocenić. Co mam zrobić

Wiadomość 1 z 3
ostatnia odpowiedź
2 ODPOW. 2

sprzedawca crazyshoes17 z niedziela, 20 października 2019 nie wysłał towaru

sprzedawca crazyshoes17 z niedziela, 20 października 2019 nie wysłał towaru

Zaloguj sie na paypal znajdź nr tranzakcji 

 

otwórz spór - że towar ne dotarł 

 

potem to czas dla sprzedawcy - ale po takim czasie od zakupu - mozesz na dole strony przekształcić spór w roszczenie

w opisie do pracownika payPal  opisujesz sytuacje "że sprzedawca  deklaruje ponowna wysyłkę jesli towar wróci - ale do dzis nie podał nr przesyłki " i że towar prawdopodbnie nie został nadany lub zaginął - i prosisz o interwencje  ( nasze roszczenia rozpatruje Polska  Obsługa Klienta ) Potem sprzedawca ma 7 dni na reakcje - i  kwota tranzakcji jest blokowana - jesli nie ma odpowiedzi to po 7 dniach dostajesz zwrot całej kwoty z zakupu 

Wiadomość 3 z 3
ostatnia odpowiedź