Zablokowane konto

Cześć!

mam pytanie.. Konto, które założyłam jako firmowe zostało zablokowane, jednak nie zgadzam się z tą decyzją, a próbując napisać odwołanie, otrzymuje tylko automatyczne informacje zwrotne. Jesteśmy firmą międzynarodową, która od 20 lat istnieje na rynku. Zdecydowaliśmy się sprzedawać kosmetyki w Europie na Państwa platformie.

Zakładając konto pod koniec lutego dowiedzieliśmy się, że istnieją limity sprzedaży. Powiększyliśmy je, by móc wstawić wszystkie nasze kosmetyki. Nie mieliśmy jednak świadomości, że limit dotyczy tylko jednego kraju. Przez to, cały limit wykorzystaliśmy tylko na Polskę. Chcąc sprzedawać również w Niemczech i Wielkiej Brytanii, zdecydowaliśmy się na wstawieniu kilku naszych bestsellerów do każdego kraju, by maksymalnie wykorzystać zadany limit. Nie zdążyliśmy nawet sprzedać ani jednego produktu. Aby to zrobić musieliśmy usunąć wszystkie listingi, które wstawiliśmy na Polskę. Chwilę później otrzymaliśmy wiadomość, iż nasze konto zostało zawieszone, a odwołanie od decyzji jest niemożliwe.

Próbując skontaktować się z firmowego konta, otrzymywałam jedynie tą samą, ciągle kopiowaną wiadomość. Uważam, że ta decyzja jest zdecydowanie bezzasadna, ponieważ nie zrobiliśmy nic, co mogłoby naruszyć standardy społeczności - próbowaliśmy jedynie sprostać odgórnie nałożonym przez Państwa limitom. Nigdzie nie było również podanej informacji, iż usunięcie wszystkich listingów jednocześnie spowoduje zawieszenie konta. Gdybyśmy mieli taką świadomość, zrobilibyśmy to inaczej. 

Próbowałam pisać z prywatnego konta, ale mówią, że nie jest ono powiązane i żeby napisać z firmowego, ale tam kolejna automatyczna zwrotka.

 

Co mogę zrobić by odblokowali nam konto? Czy jest inny sposób, bym wystawiła firmowe produkty?

Wiadomość 1 z 2
ostatnia odpowiedź
1 ODPOWIEDŹ 1

Zablokowane konto

Czasami można coś wskórać kontaktując się z eBay na Facebook

**************************************
Wiadomość 2 z 2
ostatnia odpowiedź