Najprawdopodobniej, na 99% kupujacy otrzyma zwrot. Jesli uczcwy to po otrzymaniu przesylki zapalci, Po dotarciu przesylki napisalbym do niego.
A teraz, pozostaje grac na zwloke. W sporze odpowiedz podajac numer przesylki i ze polecona i gdzie sie teraz znajduje.
W obecnej sytuacji listonosze nie podaja do podpisu tak ze polecenie nie ma sensu. Zostawia list w skrzynce.
Niestety na Ebay kupujacy ma zawsze przewage a jesli nieuczciwy to moze wykorzystywac system do czasu az ktos zauwazy ze czyni to zbyt czesto. Ale i wtedy zlodzieje potrafia zmienic konto ktore maja przygotowane na taka okazje lub zalozyc nowe ale to tez do czasu. Zanim jednak zostana usunieci permanentnie to moze uplynac troche czasu..
Twoj kupujacy niekoniecznie podlega tej kategorii. Najprawdopodobniej zabezpiecza swoje prawa zanim uplynie 60 dni od czasu zakupu.
**************************************