anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dość łamania prawa przez e-bay i Pay Pal.

Zdaję sobie sprawę, że to jest wycie wilka w lesie, ale muszę się przeciwstawić łamaniu prawa przez instytucję. które z życzliwości naszej Polski weszły na ten rynek. Zaproszony gość powinien się zachłystywać zgodnie z przyjętymi normami i tradycjami gospodarza. A tu co mamy?

Polacy są dyskryminowani w sporach. Jak ktoś z zachodu zgłosi brak przesyłki, pusta przesyłka i czego sam Bóg nie wymyśli, to natychmiast ma zablokowaną kasę. Potem dziwni ludzie, o dziwnych imionach kręcą i piszą gotowce, jak to nas kochają, jak to im przykro, żeby być dobrej myśli. Obiecywane zbadanie sprawy zajmuje 30 min i pozamiatane. Kasa zabrana. Dodatkowo zabierają prowizję. Nie ma sprzedaży, nie ma zarobku, a jest zabierany haracz, bo jakże go nazywać inaczej. To dodatkowa kara dla sprzedawcy. Prowizję bierze się za usługę, ale jak usługa polega na rabunku, to już jest to złodziejski haracz.

Dostarczone dowody w postaci dokumentu opieczętowanego przez Polską Pocztę, paragony opłaty, monitoringi nie są dla e-bay żadnym naszym dowodem o czym nas informują, że nie dostarczyliśmy żadnego dowodu w naszej sprawie i wygrywa kupujący. A jedynym dowodem kupującego jest jego jedno zdanie, że nie otrzymał przesyłki.

Może to być też stwierdzenie, że paczka była pusta, albo, że brakuje części, że uszkodzone, itp. Dla e-bay to są dowody 100%. Nasze udokumentowane państwowe papiery z pieczęciami nie są dowodami. Dlaczego – bo pochodzimy z Polski.

U nas nawet nie bierze się pod uwagę, że Poczta Polska działa jak działa i ich terminy są iluzoryczne. Nawet w reklamacjach mają przepis, że nie ma w obsłudze międzynarodowej czasu dostarczenia i na tej podstawie list może iść i kilka lat. Jakiś **bleep** z e-bay wklepał sobie połączenie z Pocztą Polską i wkleja z automatu, że list np. do Australii ma iść w 5 dni. Jak ktoś zgłosi w 6 dniu, to po kasie, bo monitoring pokaże, że jest w drodze. Do wielu krajów nie ma monitoringu i każde zgłoszenie nie otrzymania jest karane zwrotem kasy dla kupującego, bo dla e-bay to, że opuścił Polskę nic nie znaczy. Analfabeci zachodni.

Poczta Polska bada sprawę reklamacji przez 90 dni, a po tym czasie e-bay i Pay pal ma nas w d............Nie mamy już żadnego prawa poza sprawą sądową z klientem jeśli jest poświadczeniem odbioru. Tylko głupi, lub naiwny założy sprawę Anglikowi, Amerykaninowi, czy Kanadyjczykowi o 50 zł. I ciekawe jak to zrobi? E-bay o tym wie i się śmieje nam w twarz.

Ja sama wyślę odpowiednio sformowany list do biura Premiera, kilku partii, Rzecznika Praw Obywatelskich, Rzecznika Praw Konsumenta, kilku gazet o zasięgu międzynarodowym i rozgłośni radiowych i TV.

Proszę też pokrzywdzonych, aby jeśli mogą też opisali swoje problemy z ponadnarodowym nachodzcą z zachodu i jego metodami. Może wzruszymy skały i popłynie woda sprawiedliwości. Adresy można znaleźć w Google. Niewolnictwo i wyzysk dawno się skończyło i nie dajmy się okradać w myśl jakiś pozaprawnych manipulacji.

Wiadomość 1 z 7
ostatnia odpowiedź
6 ODPOW. 6

Dość łamania prawa przez e-bay i Pay Pal.

Z uwagi na ew. problemy z opóźnieniami w dostawie np. w okresie przedświątecznym zmieniam koszt wysyłki z poczty na kuriera, wybieram najdłuższy czas potrzebny na wysyłkę lub czasem kończę niektóre oferty w okolicach początku grudnia i wznawiam je już w nowym roku.

 

Jedyne co w czasie sporów przejdzie to dowod dostawy a potwierdzenie nadania niczego nie potwierdza. Czesto nie chodzi tez o to, jak dziala nasza poczta tylko poczty czy urzedy celne w krajach przeznaczenia wiec dla wiekszego spokoju wole w takich okresach zwiekszyc koszt wysylki czy cene o koszt kuriera bo na niektóre kierunki w takim okresie to sioe bardziej sprawdzi niz inne uslugi

Wiadomość 2 z 7
ostatnia odpowiedź

Dość łamania prawa przez e-bay i Pay Pal.

Proponujesz wysyłać po 1 CD kurierem?

Wiadomość 3 z 7
ostatnia odpowiedź

Dość łamania prawa przez e-bay i Pay Pal.

Opóźnienia w dostawie przewsyłek w tym okresie to na bazie moich doświadczeń standard i jeśli masz z tego powodu więcej strat niż zysków to chyba lepiej podwyższyć koszt wysyłki lub przerwać sprzedaż, aby nie generować sobie problemów.

 

Jesli w tym okresie wysyłasz pocztą i akceptujesz ryzyko słabego monitoringu poczty który po prostu często nie działa zwłaszcza poza eu, znaczy się akceptujesz ryzyko strat i wliczasz to w koszty prowadzenia biznesu. 

 

tak samo jesli tu sprzedajesz, znaczy sie znasz i akceptujesz zasady ebay money back guarantee https://www.ebay.com/help/policies/ebay-money-back-guarantee-policy/ebay-money-back-guarantee-policy... ? jasno mówią 

 

When a buyer doesn't receive an item

 

Information required to prove a successful on-time delivery is all of the following:

  • The tracking number provided by the shipping company uploaded to the site by the seller before the estimated delivery date;
  • A delivery status of "delivered" (or equivalent in the country to which the item was delivered);
  • The date of delivery;
  • The recipient's address, showing at least the city/county or zip code (or international equivalent) that matches the address displayed on the Order details page; and
  • Signature confirmation, if an item has a total cost of $750 or more.

If we determine that the item wasn't successfully delivered or collected, a refund of the full cost of the item and original shipping is sent to the original payment method or to the buyer's PayPal account. 

Wiadomość 4 z 7
ostatnia odpowiedź

Dość łamania prawa przez e-bay i Pay Pal.

Ty to chyba z e-baya jesteś, co?

Wiadomość 5 z 7
ostatnia odpowiedź

Dość łamania prawa przez e-bay i Pay Pal.

... , pisze sie ebay 😉

Wiadomość 6 z 7
ostatnia odpowiedź

Dość łamania prawa przez e-bay i Pay Pal.

Żeby e-bayec był taki poprawny i trzymał się miedzynarodowego prawa, przynajmniej tam gdzie buszuje.

Wiadomość 7 z 7
ostatnia odpowiedź