anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak dokonać zwrotu pieniędzy kupującemu, aby sprawa nie została zamknięta na naszą niekorzyść?

Witam,

kupujący otworzył sprawę o produkt niezgodny z opisem i chce otrzymać zwrot pieniędzy. Twierdzi, że otrzymał używany produkt. Oczywiście jest to nieprawda, produkt jest nowy. Jednak jesteśmy gotowi zwrócić klientowi pieniądze, a produkt może zatrzymać.

Jednak jeśli dokonamy zwrotu pieniędzy, sprawa zostanie automatycznie zamknięta na naszą niekorzyść. Ponieważ jest to tak, jakbyśmy przyznali się do błędu. Czy się mylę?

Jak mogę dokonać klientowi zwrotu pieniędzy, aby sprawa nie została negatywnie podliczona do naszych wskaźników sprzedawcy?

Wiadomość 1 z 4
ostatnia odpowiedź
3 ODPOW. 3

Jak dokonać zwrotu pieniędzy kupującemu, aby sprawa nie została zamknięta na naszą niekorzyść?

Dokonaj zwrotu w tej poczatkowej fazie sporu.

Wiadomość 2 z 4
ostatnia odpowiedź

Jak dokonać zwrotu pieniędzy kupującemu, aby sprawa nie została zamknięta na naszą niekorzyść?

Ciekawe, bo chociaz od razu zwracam kase klientowi, to i tak zliczaja mi fakt otwarca sprawy przez klienta na moją niekorzyść.

Moze ktoś zna inny sposób?

 

Wiadomość 3 z 4
ostatnia odpowiedź

Jak dokonać zwrotu pieniędzy kupującemu, aby sprawa nie została zamknięta na naszą niekorzyść?

To że odda kasę klientowi odrazu nic nie zmienia, jeżeli klient otworzy spraw o niezgodnosc towaru z opisem zawsze bedzię sie to zaliczało jako negatywny punky do twoich standardów. 

Wiadomość 4 z 4
ostatnia odpowiedź