20-02-2018 20:49 — edytowano 20-02-2018 20:52
Kupiłem przedmiot od gościa z UK ale niestety do mnie nie dotarł. Zapłacone było przez PayPal 04.02. Nie oznaczył że przedmiot został wysłany ani nie podał numeru trackingowego. Nie odpowiadał na prośby podesłania numeru trackingowego i dopiero gdy wczoraj napisałem że wystąpię do PayPala o zwrot to się obudził. Napisał że nie ma numeru trackingowego tej przesyłki ale ma jeszcze jedną sztukę i może mi wysłać jeśli pokryję same koszty wysyłki lub też zrobić refund. Na pierwszą opcję oczywiście się nie zgodziłem i teraz po prostu chciałbym odzyskać pieniżdze. Dostałem teraz prośbę o anulowanie transakcji (podana jest przyczyna że niby się rozmyśliłem). I teraz nie wiem czy mu to zaakceptować czy zgłaszać w PayPalu w centrum rozstrzygania?
Jestem nowym użytkownikiem i dopiero się na ebayu rozeznaję, co możecie mi doradzić ?
W zadnym wypadku nie zgadzaj sie na anulowanie transakcj. Otworz spor na Ebay a otrzymasz zwrot pieniedzy. Nie zamykaj sporu chocby sprzedawca obiecywal zlote gory. Nie zapomnij o wystawienu negatywnej opini.