polski support jeszcze działa?

Witajcie, mam taki problem, 

jestem tu nowy nie wiem jaka jest polityka ebaya dotycząca sprzedających, ale mając doświadczenie z innymi portalami, to widzę, że tutaj jest po prostu tragedia.

Sprzedałem produkt człowiekowi z danii, w danych na zamówieniu brak wogóle numeru telefonu czy maila - niezbędnych rzeczy do nadania przesyłki..

Nadałem paczkę bez tych informacji licząc, że klient mi to dośle a ja zaktualizuje na supporcie dhl te dane, klient nic nie wysłał, paczka czeka u niego w punkcie odbioru od tygodnia, to 2 km od jego domu on jechał nie będzie bo ma to w gdzieś. 

Co mam teraz zrobić z tym fantem? zapewne za chwile poleci negatyw, że paczka nie dotarła i jestem nierzetelnym klientem, czy jest wogóle z kim w ebayu rozmawiać o takich sprawach? Zapewne wystarczyłby email od ebaya, że paczka czeka na odbiór i to by wystarczyło.. Wogóle w tym systemie śledzenia nic się na bieżąco nie aktualizuje, eh lipa straszna

Pokaż cały temat

Co do numeru telefonu kupującego polecam zaznaczyć sobie odpowiednią opcję w Ustawieniach wysyłki https://www.ebay.pl/ship/prf

Zadaj pytanie innym użytkownikom eBay
Posty z największą liczbą podziękowań