anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wyświetlanie aukcji na zagranicznym ebayu

Witam,

 

Jestem początkująca, wystawiłam dwie aukcje, ale nie widać ich w wyniakch wyszukiwania na np ebay.co.uk nawet jeśli się wybierze opcję worlwide. Czy jest tak dlatego, że nie mam jeszcze 10-ciu komentarzy? Czy gdybym je miała to aukcja by się tam wyświetlała?

 

Czy jeśli zdobędę 10 komentarzy to da sie już wystawić aukcję na zagranicznym ebayu? Czy musi jeszcze upłynąć 90 dni od pierwszego komentarza?

 

Mam firme zarejestrowną w Polsce, która ma tu swoją siedzibe i stąd będą wysyłane paczki. Konto mam też zarejestrowane w Polsce. Czy rejestracja konta na zagranicznym ebayu cos daje więcej? Czy jesli mam otworzyć sklep ebay to na polskim czy lepiej na zagranicznym ebayu?

 

Czy możecie pomóc z pierwszymi komentarzami?

Wiadomość 1 z 4
ostatnia odpowiedź
3 ODPOW. 3

Wyświetlanie aukcji na zagranicznym ebayu

Witaj,

 

1) nie baw się w wystawianie przedmiotów poprzez ebay.pl - lepiej uk, com - to już zależy od Ciebie

2) nie otwieraj sklepu w polskim ebayu

3) czekaj cierpliwie na pierwsze komentarze

 

Pozdr

Wiadomość 2 z 4
ostatnia odpowiedź

Wyświetlanie aukcji na zagranicznym ebayu

Ok, tylko jeszcze jedno pytanie, czy aby móc wystawić aukcje na jakims zagranicznym ebayu to musi upłynąć 90 dni (od rejestracji czy od pierwszego komentarza?) i trzeba mieć 10 komentarzy? Czy wystarczy że zostanie spełniony jeden warunek, np 10 komentarzy?

Wiadomość 3 z 4
ostatnia odpowiedź

Wyświetlanie aukcji na zagranicznym ebayu

Pociągnę temat, bo mam podobny problem- aukcje są niewidoczne na zagranicznych ebayach,tylko:

 

1. Mamy z mężem 3 konta ebay -na pl de i co.uk

2. Po wpisaniu w wyszukiwarkę słów z tytułu aukcji sa niewidoczne-np. niemieckie aukcje na niemieckim ebay, angielskie na angielskim. Jedynie na polskim działa.