Gość kupił od nas buty. Cena 239 € .
Załozył spór, że nie otrzymał butów i żąda zwrotu całej kwoty oczywiście z wysyłką, bo jak inaczej.
Sprawdziłem śledzenie, które ów klient otrzymał i przesyłka dwa razy została awizowana.
Od 12 dni leżaluje w Urzędzie Pocztowym w Szwajcarii.
Wszedłem na stronę sporu i tu spaprałem sprawę.
Zaczałem wyjasniać sprawę aby drałował i odebrał paczkę dałem mu powtórnie link wszystko czarno na miałeym a nawet ostania pozycja na czerwono. Kliknąłem coś nie tak i zwórciłem mu pieniądze.
No i teraz ani butów ani kasy. W dupę 239 € 🙂
Poszę do gościa od tygodnia, żeby odebrał paczkę i jak odbierze niech odda 239 € on na trzy maile nie odpowiada. Amba.
Czy odebrał nie wiem cały czas wisi wiadomość ( Powiadomiono adresata, przesyłka nieodebrana )
Zapytałem Ebay aby pomógł ale sztampowa odpowedź po 4 dniach !, że nic nie moga poradzić. PayPal też.
Także nauczka uważajcie co klikacie co naciskacie. Jak to zrobiłem nie wiem piwa nie piłem prochów nie brałem a kaca mam.
Pozdrawiam.